Malmö mat-tips

 
Vapiano - Emporia - Matkedjan finns ju även i Stockholm osv men det är verkligen värt ett besök där. Prova deras olika och goda pastarätter som de lagar mitt framför ögonen på en. Ren njutning!
 
Mando Steakhouse & bar -  Det var kö in till resturangen så vi fick vänta i en kvart innan vi fick bord men det var det verkligen värt. Det fanns hur mycket goda maträtter som helst där, mest grillat. Alla i familjen gick därifrån mätta och belåtna!
 
Barbacoa -  Sista dagen ville vi ha en lätt lunch och då slank vi in på Barbacoa som hade mexicansk mat. Man fick välja vad man ville ha i sin tortilla, sallad eller vad det nu var. Vi fyra delade på tre maträtter och det räckte gott och väl! Allt var så smakrikt och gott, kan varmt rekommendera detta ställe!
 
Har ni tips på bra matställen i era städer där ni bor? :) Vore kul att veta om man åker dit någon gång!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Ellen

När vi är i Malmö brukar vi äta thaibuffé på Rose garden supreme! Supergott, om du åker dit måste du äta där!

2014-08-20 @ 16:22:52
URL: http://ellenbyfashion.blogg.se
Postat av: Anonym

Video förslag: outfits video, chaleng

2014-08-20 @ 17:09:52
Postat av: Ellen

Jättebra tips :D Hur var din första dag? :)

2014-08-20 @ 18:49:42
URL: http://ellenjosefssons.blogg.se
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Vapiano har verkligen så god mat

2014-08-20 @ 18:55:00
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: Jen

Uppsala:
Jag tycker att china River är typ godaste thai restaurangen i uppsala, provat minst 10 olika. Gillar även delizia de hade god mat men väldigt dyr och Ganska lite för pengarna, men deras vitlöksbröd är typ det godaste som finns, typ som att ha himlen i munnen, lol. Men annars så är ICAs plocksallad godast ;')

2014-08-20 @ 18:58:48
Postat av: Isabelle

Om du kommer till Varberg så ät på lorensberg, så måste du testa kyckling spetten eller fish and chips! Dem har jätte god mat!

2014-08-20 @ 19:03:21
URL: http://nattstad.se/isabelleverdien
Postat av: Hanna Victoria Sahlqvist

Åh va gott, blir ju enormt sugen :D

2014-08-20 @ 19:28:36
URL: http://hannizons.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0