My latest days

Onsdag: Första skoldagen = många intryck. Sov gott hela den natten! Upptäckte även hur hösten börjar kika fram. Kolla bara på rönnbären! Tycker det är liiiite mysigt även om jag får en aning panik över att sommaren är över (?!).
 
Torsdag: Inte alls lång skoldag så gick lite snabbt till h&m för att kolla på lite höstkläder, nu blir det inga tunna linnen kan jag säga. Ska inte vara opraktisk! Jag och mamma är medlemmar på h&m så vi ska på VIP frulle imorgon och då får man 20% på hela köpet. Så det blir att vakna tidigt och åka till Gränby trots att jag har sovmorgon men har ändå sett kläder som jag vill ha och tjugo procent rabatt är ju ändå rätt så mycket. 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Erika

Haha Ben & Jerry's burken, kreativt :D

2014-08-21 @ 19:32:49
URL: http://xn--mobiloperatrer-5pb.se/
Postat av: Bella

Fina bilder :)

2014-08-21 @ 21:58:53
URL: http://rememberthiis.blogg.se
Postat av: Emilia

Var har du köpt den mysiga, rosa hoodien/tröjan du har på bilden? Den ser så himla go och mysig ut! Kram

2014-08-23 @ 00:11:10
Postat av: Linnf

Åh, är det en morgonrock du har på dig på bilden? Om det är det, var har du köpt den? :)

Svar: En kofta från Gina :)))
Josefine Olsson

2014-08-23 @ 02:28:31
URL: http://linnf.webblogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0