Sthlm

// Prova ej denna smak, den var inte god :(( 26 spänn i sjön...//

Jag har varit i Stockholm idag för att gå på ett event med en supergullig tjej vid namnet Linnéa, som jag aldrig hade träffat förut. Vi hade bara sett varandra på ett event i våras! Det brukar oftast vara äldre på dessa event så det var kul att gå dit med en jämnårig, älskar att träffa nya människor. Det var ett trevligt event med massa gott och härliga produkter vi fick med oss hem, vi avslutade resan på Jensen's - goosh så gott det var! Tog en del bilder under dagen som ni ska få se men tills dess får ni ha det så bra :)

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Anna

Har du några tips på var man kan köpa snygga, billiga skolväskor? Tack i förhand! 💕

2014-08-13 @ 10:55:28
Postat av: matilda ♡

Fy vad kul! event verkar sjukt roligt, haha :)

2014-08-13 @ 11:29:51
URL: http://matiiildaa.blogg.se
Postat av: Cornelias interior

Vilken himla fin blogg du har! Glad att jag hittade hit! :) Och nej, den där smaken på froosch är verkligen inte god... ;)

2014-08-13 @ 16:42:23
URL: http://corneliasinterior.devote.se
Postat av: Anonym

Hej till din giveaway på vfm t.ex room tour eller nåt liknande

2014-08-14 @ 16:46:11
Postat av: Felicia

Din giveaway: Rom tour, kvällsrutin elr kanske dina sminkprodukter? Ngt liknande sånt kanske

2014-08-14 @ 17:20:02
Postat av: Felicia

Din giveaway: Room tour, kvälls/Morgonrutin elr alla dina sminkprodukter.

2014-08-14 @ 17:21:59
Postat av: Anonym

Din giveaway: housetour, favoritplagg, vlogg där man får hänga med dig under en dag, kvällsrutin

2014-08-14 @ 19:49:35
Postat av: Matilda

Video förslag för giveway reglerna: Hair tutorial,challenge,hauls,tags,follow alround me,videovloggar,room tour,house tour,kvälls rutin,morgonrutin,my everday makeup rutin

2014-08-14 @ 21:35:21
Postat av: Anonym

Din giveaway: tags, challanges, tutoriuls

2014-08-15 @ 00:12:32

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0