Atm:


Blir sminkad av Lumene!<3

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Stefaniis

Giveaway
Jag tycker att det skulle vara sjukt kul om du gjorde fler smink video! Det kan vara en sminkning eller dina favorit sminkprodukter <3 :)

2014-02-07 @ 17:55:25
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja att du gjorde en video med dina bästa pluggtips. Många som läser din blogg är nog studerande och det vore kul om du som en "förebild" motiverade dem till skolan. Det är ju så viktigt men ändå så är det många som skiter i skolan. Men jag tänkte att du har möjlighet att påverka dem :) kram

2014-02-07 @ 18:07:28
Postat av: Evelina

Jag skulle vilja att du gör en morgon rutin och en kvälls rutin, om det är möjligt. Kanske kan vara lite krångligt att fixa på videofyme. Och en sisters tag med din syrra :) Jag heter Evelina Gunnarsson (cuteevelina) på videofyme.

2014-02-07 @ 19:31:06
URL: http://cuteevelina.blogg.se
Postat av: Emma

Du skulle kunna göra videos med dina kompisar eller hur du sminkar dig vardagligt

2014-02-08 @ 09:20:37
Postat av: Astrid

Kan du göra en video med all❤️Dag tema? En söt sminkning/styling eller nån bakelse??

2014-02-08 @ 10:00:34

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0