happy day

Hola amigos! Skönt att vakna upp när man inser att det inte är en vanlig vardag. Kickade igång dagen med en hallonsmoothie och flingor + mackor såklart! Frukost är verkligen den absolut BÄSTA måltiden på hela dagen, när jag var yngre mådde jag illa av bara tanken på frukost. Men jag har lärt mig att ha apptit på morgonen, så jag vaknar varje morgon med en kurrande mage. 
 
Har precis ätit lunch och ska snart ner på stan och möta Simona & Aya, vi ska ta en liten fika någonstans. Vi får se vart helt enkelt! Måste även köpa lite saker på stan också, ska försöka att inte handla något onödigt bara...hehe. Ha en bra lördag! PUSS♥

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Sofie W

Gott med fika!:)

2014-02-01 @ 14:47:17
URL: http://sofiewir.blogg.se
Postat av: Alexandra

jag vaknade vid 10 och fick panik för att jag hade försovt mig till skolan.. trodde jag, skönt att bara fortsätta sova då haha :D

2014-02-01 @ 16:11:26
URL: http://alexxandra.blogg.se
Postat av: Ebba

Jag älskar också frukost, klart den bästa måltiden! Trodde jag var den enda... :)

2014-02-01 @ 18:55:30
URL: http://nattstad.se/ebbawernerson
Postat av: Diman Dilir

kan inte heller va utan frukost!(:

2014-02-01 @ 19:24:19
URL: http://nattstad.se/dimand
Postat av: Anonym

Hej! Jag mår såå himla illa när jag äter frukost tidigt på morgonen. Jag har varit en person som har älskat frukost men nu kan jag inte ens tänka på det på morgonen för då känns det som att jag kommer spy.

Så min fråga till dig, hur lärde du dig att tycka om frukost. Du kanske kan ge lite tips på vad man kan göra.

Tack för hjälpen :) Älskar dig och din blogg!

2014-02-03 @ 08:06:24
Postat av: Bellie03

Jag vill att du ska göra en sminkning (spelar inge roll vilken)på videofyme❤️ Heter bellie03 på de💚

2014-02-05 @ 18:48:15

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0