thank you<3

♥TACK♥. Jag finner inga ord hur tacksam jag är för kommentarerna på förra inlägget, jag har läst igenom varenda en. Det betyder otroligt mycket att ni tar er tid till att skriva en kommentar. Man är inte ensam om att övertänka, och det är skönt att veta det! Ni är b-ä-s-t, jag vill krama om er allihopa.
 
Igår: Var i Gamla Uppsala och fikade + gick en promenad med pappa och Alice. Åkte senare iväg på ett intensivpass där Josephine, Moa och Saga var. Det var iprincip ett helt nytt pas så hängde inte riktigt med hehe. Cyklade därefter hem för att duscha och sen stack jag hem till Aya, där hade vi en filmkväll med Ida. Så skönt att ha dessa underbaringar som vänner, först blev det deeptalk men det avlutas med en massa skratt när vi började ta roliga bilder. Fick nästan kramp i magen haha!
 
Idag: Ställde väckarklockan på 09:15 men vaknade klockan elva, yeeey. Hur ska jag orka vakna klockan sju när skolan börjar?! Jaja...nu blir det först lite(MYCKET) frukost med familjen och sen ska jag ta en sväng till jobbet. Sen får vi se vad jag hittar på ikväll, kanske kolla på The O.C även kallad världens bästa serie. Åhhh var så längesen jag kollade! Imorgon blir det iallafall stan med min fina klasskompis Julia, blir mysigt. PUSS & KRAM

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Salma

Hej Josefine! Jag bara undrar, vad det är för jobb du har? Har undrat det så länge nu. Jag är tacksam om du svarar :)

Svar: Hej! Jag ringer och kontrollerar om folk har fått sin reklam :D KRAM
Josefine Olsson

2014-01-06 @ 12:02:17
Postat av: anja

hej Josefin och tack för en super fin blogg. Jo jag är lite nyficken va du jobbar med ?:)

Svar: Hej! Jag ringer och kontrollerar om folk har fått sin reklam :D KRAM
Josefine Olsson

2014-01-06 @ 12:09:02
Postat av: Matilda Carlsson

Hoppas du känner dig piggare och gladare nu :)

2014-01-06 @ 13:12:04
URL: http://matildacarlssonss.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej!
Jag blev lite nyfiken på vad du jobbar med? :) Du kanske redan har nämnt det men jag tror att jag har missat det :)

Svar: Hej! Jag ringer och kontrollerar om folk har fått sin reklam :D KRAM
Josefine Olsson

2014-01-06 @ 13:33:07
Postat av: Mina

Jättefin blogg och fina bilder !:)

2014-01-06 @ 15:09:12
URL: http://miiiina.blogg.se
Postat av: Anonym

Gud vad fin blogg du har!:)

2014-01-06 @ 20:14:25
Postat av: Lisa

Jättebra blogg!

2014-01-06 @ 20:16:01
URL: http://wethree.blogg.se
Postat av: Melina

Hej! Vart har du köpt dom taightsen? Väldigt fin och rolig blogg kram

2014-01-12 @ 01:07:24
Postat av: Melina

Hej! Vart har du köpt dom taightsen? Väldigt fin och rolig blogg kram

2014-01-12 @ 01:07:25

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0