q and a

Vilken härlig blogg du har! Jätteroligt att läsa! Jag tänkte bara fråga hur du får så otroligt fina och ljusa bilder? Har du något tips på någon bra app? Du har säkert skrivit det någonstans men jag har inte läst din blogg så länge. Kram.
Svar: Om du vill ha ljusa bilder på mobilen kan jag rekomendera apparna Aviary(gratis) och PicFX(15kr). Ändrar ljusstyrkan och lägger på ljusa filter. Skärpa och färg är också något jag ofta korrigerar på bilderna. Tack snälla♥
 

Hur mycket tjänar du på din blogg ungefär? :)
Svar: Det är något jag håller för mig själv men kan säga att det varierar från månad till månad.

 

Vad fotar du med för kamera och vart redigerar du dina bilder? Kram

Svar: En Canon 600D & Iphone 5s oftast! Redigerar i Photoshop på datorn.

Har du tips på en bra kompaktkamera? Vad har du för kamera?

Svar: Samsung har bra kameror, vet även att Canon & Sony har bra kameror.
 

Vad tycker du är trevligast när det kommer fram "fans" till dig, att de typ bara säger hej, eller tycker du det är roligare att prata lite? Och tycker du det är okej att ta en bild tillsammans med dig? 
Svar: Både och, blir jätteglad om någon bara säger hej eller vinkar :D Så var inte blyga!

 

Hej Josefine! 
Jag undrar hur du gör när du länkar dina läsare till en annan sida tex det kan du se HÄR jag hoppas du förstår hur jag menar för jag har också blogg.se men jag förstår inte hur man kan länka sina läsare vidare till andra hemsidor på själva inlägget... Jag hoppas du kan förklara hur man gör, skulle betyda jättemycket. Jag och teknik fungerar inte ihop, haha! Ha det bra! Kram

Svar: På Blogg.se så markerar man ordet man vill länka, trycker på infoga länk, klistrar in länken :) KRAM!
 
 Till vilka alla länder har du varit förutom Sverige då?
Svar: Turkiet 2ggr, Grekland 4ggr, Spanien 2ggr, Danmark, Finland och Thailand.

Är gymnasiet svårare än grundskola? Hur är det? Och till ungefär vilken tid är man i skolan och så?

Svar: Ja, mycket mer eget ansvar! Det är ganska så stressigt och mycket läxor/prov. En vanlig dag kan vara 08:30 - 14:30, varierar hela tiden.

 

Om du bara fick välja en enda smink produkt att leva med, vilken skulle det då vara? 

Svar: Concealer tror jag!

 

Läser du några av dina bloggläsares bloggar?
Svar: Brukar ibland gå in och kika när ni kommenterar, så ja ibland!

 



Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Johanna

nice ;)

2014-06-16 @ 20:11:38
URL: http://www.jojosmind.blogg.se
Postat av: Elvira

Dina bilder är sååå fina :D Kram

Svar: Åh tack snälla du!!! Detsamma !! Kram
Josefine Olsson

2014-06-16 @ 21:27:28
URL: http://elvirall.se
Postat av: Celina❤️

Älskar din blogg❤️ världens finaste Josefine!!

Svar: Puss på dig ❤️❤️
Josefine Olsson

2014-06-16 @ 22:06:29
URL: http://ceelinacaaroline.blo.gg
Postat av: Clara Ljunggren

Superfin blogg!!

2014-06-17 @ 10:18:14
URL: http://sockerstis.blogg.se/
Postat av: Clara Ljunggren

Superfin blogg!!

2014-06-17 @ 10:18:16
URL: http://sockerstis.blogg.se/
Postat av: Ellen

detta är en fråga som jag förstår om du inte vill svara på men jag undrar på vilket sätt du tjänar pengar på din blogg? :)

Svar: Sponsrade inlägg/reklam :D
Josefine Olsson

2014-06-17 @ 12:46:24
URL: http://ellenjosefssons.blogg.se
Postat av: Johan

Älskar hatten, måste säga att den var riktigt fin. Klär dig bra! :)

2014-07-19 @ 11:36:24
URL: http://galaxy-tab.nu

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0