just pink

Outfit: stövlar - Hunters // byxor - Vila // sjal - HM // jacka - Cubus
Rosa i all ära! Tröttnar liksom aldrig på det. Mina rosa Hunters är perfekta sånna här regnigar och tråkiga dagar som denna. 
 
Idag vaknade jag konstigt nog 40 minuter innan väckarklockan skulle ringa, man ba vafaaan passa på att sova när du väl kan Josefine. Skoldagen gick iallafall bra, lite trött men det är jag alltid så det var kanske inte så konstigt. Drog direkt till jobbet efter skolan så jag hade mellis med mig till skolan, brukar annars åka hem mellan skolan och jobbet men vädret hindrade mig. Ikväll blir det Italienska-plugg, alltså åååh vad jag ogillar grammatik av alla dess former. Ser fram emot onsdagen iallafall då jag och syster yster ska till Stockholm efter skolan - yeey! Vi hörs<3

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Cecilie

Åh jag älskar just den skrikiga rosa färgen, sjukt snyggt med leopardmönster :D

Kolla gärna in min Youtubekanal som är inriktad på skönhet och smink http://www.youtube.com/channel/UCoSzVWXB0f29IF3Jtu0YNLA :)

Postat av: Anonym

Hej Josefine! tycker din blogg är jättebra!
Hur hanterar du all hat du får? Tycker det är jobbigt när jag hör människor snacka om dig och driver om dig! för jag ser verkligen upp till dig!

2014-04-07 @ 18:58:47
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med ?

2014-04-07 @ 21:02:38
Postat av: jonna

snyggt :)

2014-04-07 @ 21:14:51
URL: http://jonnaalm.blogg.se
Postat av: Agnes

Sååå himla fin är du, du är bääst älskar dig josefine<3

2014-04-07 @ 21:26:47
Postat av: Julia

Super fint! :)

2014-04-07 @ 21:39:42
URL: http://julzy.blogg.se
Postat av: Sofia

hejhej!
Ville bara säga att din blogg är så himla bra och har följt den väldigt länge! Du ger mig och säkert många andra väldigt mycket inspiration. :)
Undrar om du är intresserad av ett länk byte?
Om du någon gång skulle vilja ha en ny header så skulle jag med nöje göra det oxå! (mot tex ett inlägg)
puss, och fortsätt som du gör! ♥

2014-04-07 @ 22:38:05
URL: http://nattstad.se/sofiakallgren/
Postat av: Tommy

var köpte du stövlarna

2014-04-08 @ 02:10:06
URL: http://tomatens.blogg.se/
Postat av: ida

du borde seriöst prova ombre-looken. du skulle passa så bra i det. löve din blogg <3

2014-04-08 @ 20:21:50
Postat av: Linnea

Var någonstans köpte du hunters? Hur härliga som helst!

Svar: kommer från footway.se :D KRAM!
Josefine Olsson

2014-04-18 @ 17:44:05

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0