tips i uppsala

Tips på bra lunchställen i Uppsala:
 
♥Cupido - Ett bra salladsställe som även har lunchbuffé med massa olika gott. Salladen får man plocka själv, eller ja de plockar åt dig och du väljer vad du vill ha. Till det får man bröd och dryck. Jag går dit väldigt ofta just för att de har så goda sallader och de är verkligen inte små, heh perfekt för mig som äter mycket mat :) Ligger mitt i Forumgallerian.
 
♥Unico - Ett mysigt ställe som man kan även äta middag på. De har allt från sallader till vanlig maträtter. På sommaren är det mysigt att sitta ute på deras servering eftersom det ligger precis på torget vid S:t Per.
 
♥Sandys - Ligger bredvid TGR, så det ligger inte mitt i centrum. De gånger jag har varit där så har jag ätit deras varm pasta med tandoorismak och deras tonfisk/kycklingsallad. Gillar deras inredning och det känns modernt!
 
 
Bra fikaställen:
 
♥Storken - Läget är väldigt bra eftersom det ligger på Stora torget en våning upp. Cafét är som en lägenhet som det är väldigt trivsamt att sitta där, de har allt från kokosbollar till kladdkakor. Ett minus är att det nästan alltid är mycket folk så det kan vara svårt att få platser men ett plus för deras fina takterass!
 
♥Årummet - De har ÄNTLIGEN byggt det dubbelt så stort så nu finns det gott om platser. De har verkligen allt, min favorit är deras kokoskaka. Något jag gillar är att de alltid serveras frukt till det man beställer så det känns väldigt fräscht! Ligger precis vid Fyrisån, har du inte varit där så måste du dit!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Tilde

Åh, älskar salladsställen där man får "plocka" själv!!

2014-03-26 @ 19:54:40
URL: http://tildesdiary.blogg.se
Postat av: Anonym

Middagsställen: kött kök och bar, stationen och hodja

2014-03-26 @ 20:49:40
Postat av: camilla

Hej. Vi är ett företag under uppväxt och vi letar nu bloggare som skulle vara intresserade av att kanske ha ett samarbete med oss? Vi inriktar oss på moderna kläder och ting. Nya saker kommer in varje vecka.

Sänd oss gärna ett mail om det vore intressant.
Mvh tuschaa.se

2014-03-26 @ 22:35:15
URL: http://tuschaa.se
Postat av: Diman Dilir

å gott!

2014-03-26 @ 23:39:38
URL: http://nattstad.se/dimand
Postat av: Sofie W

Den där kladdkakan såg ju inte helt fel ut :)

2014-03-27 @ 06:48:14
URL: http://sofiefalk.blogg.se
Postat av: Annster

Så gott :)

2014-03-27 @ 09:06:26
URL: http://annster.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0