fruit heaven

Detta + keso = heaven on earth.♥
 
God morgon! Vaknade upp av att solen sken genom min gardin, vilken känsla. Mamma och jag drog ut på en morgon powerwalk, ska inte träna idag då jag har tränat tre dagar i sträck så behöver vila idag. Ska nu ner på stan och...klippa mig...panik...nej men ska bara klippa bort topparna nu till sommaren så att det blir fräscht! Blir sen en fika med mammis på stan. Ikväll så blir det bio med tjejerna så det ser jag fram emot! Hoppas ni får en fin dag, puss &kram.

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Mums :D

2014-05-17 @ 13:03:49
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: anna

åh, så gott med frukt :)

2014-05-17 @ 14:40:58
URL: http://byannam.se
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Visst är det ett underbart väder, man blir glad bara av att se solen! Ser riktigt gott och fräscht ut!

2014-05-17 @ 15:49:23
URL: http://bakasockerfritt.se
Postat av: Agnes

Åh så gott det ser ut! När du skriver "puss&kram" så hör jag din röst i mig huvud från att ha hört det i videos hihi❤️

Svar: Haha sötis❤️
Josefine Olsson

2014-05-17 @ 16:49:08

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0