Marathon


God kväll! Vilken härlig lördag jag har haft. Ställde väckarklockan på 08:20 för att sen ta bussen med min syster, faster och hennes man till Stockholm. Tågen mellan Stockholm - Uppsala fungerar fortfarande inte, helt gaaaalet. Jag som ska på ett event på onsdag i Stockholm, vet inte hur jag ska ta mig hem eftersom busstiderna inte är detsamma som tågtiderna, paaaaniiiik. Jaja nog om det. Vi tog bussen för att heja på min kusin Johan som sprang Marathon. Vi började morgonen med en morgonfika på Vetekatten, Stockholms mysigaste café. Sedan gick vi runt och kollade på stan innan vi skulle kolla på när han sprang. Mötte även Glenn Hysén utanför Gallerian så var tvungen att ta en bild, trevlig var han!
 
Det kom en del regnskurar under dagen men det blev bättre sen. Vi mötte upp min kusin Jennie och hennes kille så vi alla lunchade tillsammans på en mysig italiensk resturang innan vi gick till ett annat ställe för att heja på honom. Är så himla imponerad av att han klarade av hela loppet på flera mil. Vi avslutade dagen med en tropisk drink på en bar innan vi tog bussen tillbaka till Uppsala. Fick lite inspo så tog en liten jogging runda nu på kvällen hehe. Tack för dagen allesammans!♥

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Sofia

Hur gör du så det står "här" och man kan klicka där så man kommer till en hemsida?
t.ex
Klicka här för att komma till hemsidan.

Hoppas du förstår för jag behöver hjälp med det!
Tack i förhand!

2014-06-02 @ 12:03:02
Postat av: Vanesa💓

Varför är du så fin?😂😍 Du verkar såå snäll och du ÄR så fiin!😍 Kan inte du ha en fanträff? Vill så gärna träffa dig❤️

2014-06-04 @ 18:15:27

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0