OPI Nordic eventet

Jag och grundaren av OPI som heter Suzi Weiss-Fischmann. SÅ coolt! Hon hade inte varit i Sverige innan.
 
Coca Cola kollektionen♥
Jag har inte skrivit om OPI eventet som jag och mamma var på förra måndagen. HERREGUD säger jag bara, det finaste eventet jag har varit på. På Grand hotel liksom! Det var sagolikt. Vi kom dit vid halv tolv och då var det först mingel med alla som var där, sen öppnade de dörrarna till Spegelsalen där det var uppdukat. Vi åt världens finaste buffé, det var verkligen lyxmat så det kändes som Nobelmiddag. Sen presenterade de den nya kollektionen som kommer till hösten som heter OPI Nordic Collection. Grundaren av OPI var där vilket var sååå coolt eftersom det är känt över hela världen.
 
En väldigt lyckad måndag, som annars brukar vara rätt så tråkig. Hur ofta är man på Grand hotel? En upplevelse verkligen!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Veronica

Åh vad roligt!

2014-05-07 @ 14:07:33
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Linn

Åh vad fint det var där inne,men det ser väldigt lyxigt ut!

2014-05-07 @ 15:32:56
URL: http://sarahlinnsliv.blogg.se/
Postat av: ♥ only

Åh vad nice!

2014-05-07 @ 16:32:36
URL: http://onlyfp.blo.gg/
Postat av: emma

Du är så underbart fin Josefine. Otroligt vacker du är <333 drömutseende

2014-05-07 @ 18:41:08
Postat av: emelie

fina bilder :)

2014-05-07 @ 19:11:58
URL: http://www.nattstad.se/emeliewrotethis
Postat av: Johanna

Hej josefine! Kan du inte göra ett inlägg och tipsa om snygga studentklänningar, eller skolavslutningsklänningar till bra priser osv. :D

2014-05-08 @ 12:07:09
Postat av: Anonym

vad fick ni? :) i goodie bagarna ;)

Svar: Deras nya kollektion :D
Josefine Olsson

2014-05-11 @ 19:46:51

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0