q/a

läst din blogg lite till och från ett tag och har hela tiden undrat vad det är du jobbar med? haha, du har säkert skrivit det och jag har missat det, men...skulle uppskatta ett svar hehe, kram
Svar: Jag ringer och kontrollerar om folk har fått sin reklam :) kram!
 
hej! är det svenska nationella?? kan du snälla tipsa om ämnen att skriva om, eller typ vad du eller dina kompisar har valt för ämne! Tycker "olika världar" är jättesvårt!!
Svar: Jag valde skillnaden mellan svarta och vita människor. Använd din fantasi och tolka ämnet hur du vill, du behöver inte jämföra mellan två olika saker utan kan berätta om en värld. Fick ett B på min redovisning så jag är nöjd.
  
Hej Josefine! tycker din blogg är jättebra! 
Hur hanterar du all hat du får? Tycker det är jobbigt när jag hör människor snacka om dig och driver om dig! för jag ser verkligen upp till dig!
Svar: Vad söt du är! Blir så himla glad. Vad tråkigt att höra, jag själv har inte upplevt det men det händer väl kanske bakom ryggen. Folk kommer störa sig på människor oavsett vad tyvärr men skulle aldrig göra något för att provocera. KRAM!
 
 Vart är tröjan ifrån? 
Svar: Kommer från Gina Tricot.
 
Har ni några fler frågor som jag kan besvara i ett annat inlägg? :)

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Mathilda

Kolla hemskt gärna in min blogg, skulle verkligen bli super glad! :)

2014-05-11 @ 21:07:37
URL: http://mathildaandersson.for.me
Postat av: Sofia

Kan du ge lite mer fototips?
Skulle tycka det var kul.
Du har gett mig inspiration till att börja fota så det hade varit kul om du gav lite tips!

Du är den bästa bloggaren någonsin!

2014-05-11 @ 21:51:57
Postat av: Hej<3

Tips på avslutningsklänningar? Har letat runt typ överallt nu men hittar ingen:) du har ju så bra smak så tänkte att jag kanske kunde få tips av dig💗💗💗

2014-05-11 @ 22:33:43
Postat av: Sandra

Hej! Undrade om du kunde ge några bra tränings tips;) har precis börjat att älska och träna och vill bara ha mer inspiration, jag tränar hemma och har gjort ett eget schema men tänkte ifall du hade några tips på bra övningar, vad man ska äta och vart man kan köpa bra och fina tränings kläder tillexempel?:D kram

2014-05-11 @ 22:36:03
Postat av: My

Älskar din blogg! ❤️ har du några bra tips på hur man förbättrar sin självkänsla och självförtroende? Jag har jätte dåligt vad det gäller båda och det är jag trött på. Vill inte hata mig själv, jag mår bara så sjukt dåligt av det. Men du Josefine verkar så stark i dig själv! Du är en jätte bra förebild. Kram!

2014-05-11 @ 22:43:20
Postat av: Sofie Gillberg

Klänningen du la upp i inlägget "wanties" vart kan man köpa den?:) Jättefin blogg förresten! Kram

2014-05-12 @ 12:29:15
URL: http://ssofiegillberg.blogg.se/
Postat av: Jag

Hej! Jag undrar hur du gjorde för att få dit jobb och vilken förening du jobbar för!

2014-05-13 @ 11:46:31
Postat av: Anonym

Hej! Jag ska köpa en ny kompaktkamera ch jag undrar vad du tycker man ska titta på?

2014-05-13 @ 19:59:48
Postat av: Ida

Tjänar du mycket pengar på att blogga? Hur mycket får du i månaden ungefär? :)

2014-05-17 @ 10:38:49
URL: http://idalind.for.me
Postat av: Anonym

can you make a post of your diary trainnig?

2014-05-17 @ 14:37:25
Postat av: Anonym

how you combines the studies and the trainning?

2014-05-17 @ 14:40:42

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0