Torsdag


Hej på er! Dagen har varit lugn och skön. Gick hem efter den andra lektionen då jag inte kände mig helt frisk, vill känna mig pigg tills imorgon. The big day. Mattenationella, alltså om inte jag klarar det så vet jag inte var jag ska ta vägen. Jag SKA klara det. Har gått igenom lite repetitionsuppgifter och pluggat på det jag är dålig på, ändå känner jag mig så sjukt osäker.
 
Nu på kvällen var iallafall jag & Jennifer på min gamla skola där det var uppträdanden och sånt. Mysigt att träffa gamla lärare! Kändes så sjukt att kliva in i matsalen där allt började, att det är tio år sen. Jag fattar knappt det själv, har så många fina minnen där i från. En riktig flashback. Sen drog vi till Donken och käkade en varsin wrap, den vegetariska är sjukt god! Blev en skön sommarkväll med trevlig sällskap. 
 
Nu: matte-plugg...

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Elina

Ser ut som du haft en härlig torsdag Josefine! :)

Kika gärna in min blogg också hörni, drömmen är att bli uppmärksammad av fler så varför inte göra en god gärning? :D

2014-05-22 @ 20:20:57
URL: http://elinaedsberger.blogg.se
Postat av: Veronica

Hoppas du känner dig bättre idag :)

2014-05-23 @ 09:41:15
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Carr

Vilken skola gick du på? :)

Svar: Kvg :D
Josefine Olsson

2014-05-23 @ 18:33:36

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0