Presentbox med smink

Jag filmade med Splay i lördags och då var vi som sagt i Makeupstudion som har sminkmärket FÄRG. Det liknar Make up stores sortiment väldigt mycket. Vi som var med och blev filmade fick en varsin presentbox med deras härliga produkter som en tidig julklapp, blev verkligen glad då jag tycker deras produkter är i bra kvalité.
Här på bilden ovan så ser ni produkterna från FÄRG som vi fick med oss hem. Bland annat en highlight/shading palett som är perfekt för contouring för att framhäva till exempel kindbenen. Även en mousse mineral foundation som tyvärr är lite för mörk för mitt bleka ansikte men när jag blandade den med mina vanliga foundation blev färgen perfekt.
Min absoluta favorit i boxen är definitivt deras Cover Makeup Trio concealer, den ger en grym täckning och man kan blanda färgerna för att få den att passa ens egna hudton.
 
Något ni skulle vilja ha en recension på? :)

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Venice

Oj vad mycket smink! :D Jag skulle aldrig hinna använda allt :D

2014-11-18 @ 15:38:16
URL: http://iamvenice.blogg.se
Postat av: matilda ♡

Åh vad kul! Jag har faktiskt aldrig testat något från färg, men det verkar vara ett grymt märke!

2014-11-18 @ 16:04:46
URL: http://matiiildaa.blogg.se
Postat av: Sophia

Ja

2014-11-18 @ 16:56:09
Postat av: Elsa

ja absolut!!Kika gärna in på våran blogg. Nyss la vi upp några hudvårds tips! så om ni vill ha några grymma tips , vet ni vart dem finns!

2014-11-18 @ 19:06:10
URL: http://www.nattstad.se/bestfriendslife
Postat av: Henrietta Nylund

Det märket skulle jag gärna vilja testa :)

2014-11-18 @ 19:39:14
URL: http://ettass.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0