Frågor och svar

Q/Åh... varför använder du inte glasögon?! Det är så fint på dig :) det är ju som ett smycke!
Svar: Men vad söt du är!! Tack snälla :) Känner mig mest bekväm med linser men använder mina glasögon ibland.
 
Q/Vart är alla sina kuddar ifrån som du har i din säng?!??? I alla fall den grå/silvriga som också är blommig????
Svar: Från Chilli, Rusta och Ikea tror jag!
 
Q/Vem är det som tar alla snygga outfits bilder på din blogg? Det är alltid så bra skärpa och ljus, hur gör du/ni? 
Svar: Tack snälla :) Ibland någon familjemedlem eller kompis, annars har jag ett stativ med fjärrkontroll. Jag lägger på skärpa i Photoshop CS4 och ändrar ljuset!
 
Q/Har du några syskon?
Svar: En lillasyster vid namnet Alice!
 
Q/Är lookbookstore en bra sida att beställa från/ kan man lita på den? Och hur är storlekarna? Normala/stora/små?
Svar: Jag har blivit sponsrad varje gång och det har kanske tagit två veckor för leveransen.Vissa är normala och vissa lite små! Har mest tagit storlek 36.
 
Q/Har du något bra tips på kamera? 
Svar: Canon 600D, perfekt nybörjarkamera med vridbar skärm!
 
Q/Vart har du fått ditt nagellack ställ i från? ☺
Svar: Mihi.se :)

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Vilja Lingonren

Vilken otroligt söt klänning!

2014-10-19 @ 20:45:55
URL: http://lingonren.se/
Postat av: ISA

oj jäklar vad mycket nagellack! haha :)

2014-10-19 @ 21:41:18
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Sara - Fitspo, fashion & food

ha en bra vecka!

2014-10-19 @ 21:44:29
URL: http://sarafl.forme.se
Postat av: jessica

du tar så himla fina bilder!!

2014-10-19 @ 23:40:22
URL: http://jessicasreumatism.blogg.se
Postat av: Linn

Tack för svaren<33
Här är några andra frågor :))

1: Kan du visa bild på dig med tandställningen? (har tandställning nu)
2: Vad var det värsta med tandställning?
3: Vad var det bästa med tandställning?
4: Några tips på saker man ska göra/se/besöka när man är i Stockholm och aldrig varit där förut? :D
5: Vart köpte du din fjärrkontroll till di kamera?
6: Kostar ditt redigerings program pengar?
7: Hur laddar du upp de redigareade bilderna på instagram. Antar att du redigerar bilden på datorn, men det jag menar är hur du kan få samma starka skärpa till instagram? För du laddar upp genom mobilen va? Hoppas du fattade frågan :))

Tacksam för svar:DD Kraaaam

2014-10-20 @ 17:50:50
Postat av: Philippa

Ååå vad söt

2014-10-22 @ 21:55:24

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0