Casting Creme Gloss

Detta är ett samarbete med Loréal.
 
Jag är bra sugen på att göra någon förändring nu till hösten. Vad tror ni att jag skulle passa i? Förra året så färgade jag ju syrrans hår med Casting Creme Gloss och det passade hon i.  Det är en vårdande intensivtoning som håller i upp till ungefär 6 veckor, den ger lyster till sin naturliga färg.
 
Nu finns det även en tävling där man har chansen att bli Miss Glossy 2014 där man vinner en lyxig helg i Stockholm och får en makeover. Du skapar en profil och delar sedan den på Facebook så att folk kan rösta just på dig. Tävlingen finner du här
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Elvira

Åh det är så spännande att man kan ändra sitt utseende så mycket genom att bara ändra färgen på sitt hår! Hade varit häftigt att prova då jag alltid varit blond men tror aldrig jag kommer våga testa, haha! Tror det hade känns så ovant, hade typ inte känt igen mig själv ;P Haha Kram

Svar: Haha men samma här :) kram
Josefine Olsson

2014-09-03 @ 18:01:50
URL: http://elvirall.se
Postat av: Emelie Pahlin

Skulle vara kul att se dig i brunare hår, men jag tror ändå att blont är det du passar bäst i. Men testa ändå, kul med förändring som sagt! :D

2014-09-03 @ 18:47:26
URL: http://photobyemelieee.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tror du skulle passa som brunett. Men ditt hår är sjukt fint nu också!

2014-09-03 @ 19:00:03
Postat av: Vanesa

Tror du kommer vara lika söt i brunare😘 Skulle va jättekul att se dig i brunt i alla fall❤️

2014-09-04 @ 07:35:02
Postat av: Amanda Jönsson

Du hade passat asbra i rött tror jag! :)

2014-09-05 @ 16:40:18
URL: http://ammieshade.blogg.se/
Postat av: Ngn💗

Tror att du skulle passa i den färgen Alice hadde förut fast nån nyans mörkare kram 💗

2014-09-07 @ 12:01:08
Postat av: Ngn💗

Tror att du skulle passa i den färgen Alice hadde förut fast nån nyans mörkare kram 💗

2014-09-07 @ 12:01:09

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0