hälsa

Jag har hittat så sjukt mycket härliga och hälsosamma recept via hemsidan Kurera. Vad sägs om en raw halloncheesecake eller en läskande lemonad (den gula drycken ni ser på bilden)? Låter så himla gott och sen har alla recepten väldigt inspirerande bilder med fina färger som gör att man vill äta upp allt man ser på en gång haha :) Kul att variera recepten ibland! Ni vet ju att jag gillar att äta hälsosamt lika mycket som jag gillar att unna mig saker. Det är väldigt viktigt att man gör det! 
 
Det finns även väldigt bra styrkeövningar samt hemmaövningar på sidan som är perfekt de dagar man inte orkar gå till gymmet (det finns väldigt många sånna dagar för mig kan jag säga hehe) Detta inlägg må vara sponsrat men tycker i alla fall att det kan vara värt en titt på deras sida oavsett om man är intresserad av träning och hälsa!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0