Hälsokraft

Jag berättade ju att jag hämtade ut produkter från Hälsokraft. Hälsokraft är en nyöppnad hälsobutik i S:t Per gallerian bredvid Intersport och mitt emot Green House. Som ni redan vet älskar jag allt som har med hälsa och träning att göra, förstår ni då min lycka när vi har fått en sådan här butik i Uppsala?!
 
De har massor med olika märken som Questbar, Superfruit, Dr.Organic, Celsius m.m. Questbar har varit väldigt svårt att få tag på så är glad att det äntligen finns en butik med sånna bars! De är verkligen ljuvligt goda.
 
Ni kan även gå in på deras Facebooksida här!
Något som ser extra intressant ut?

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Ditt största fan ♡

Hur mycket kostar barsen?

Svar: Tror 25-30 :D
Josefine Olsson

2014-09-23 @ 20:21:43
Postat av: Malin

Celsius är inte bra för kroppen! :/

2014-09-23 @ 20:26:45
Postat av: Elina

ÅH VAD MYCKET GODSAKER!
Fick du det eller beställde du allt själv?:)
Ge gärna recensioner på ansiktsprodukterna! Kram

Svar: Fick det :D Kram
Josefine Olsson

2014-09-23 @ 21:00:43
URL: http://elinaedsberger.blogg.se
Postat av: Gabriella Joss - 19 år, fru och toppbloggare

Men lyx!

2014-09-23 @ 21:13:20
URL: http://www.gabiellajoss.com
Postat av: Isabelle

Oreobarsen ser intressanta ut och det som ser ut att vara för ansiktet :D

2014-09-25 @ 13:41:02
URL: http://nattstad.se/isabelleverdien

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0