tävling: veckans blogg

Nu är det äntligen dags för veckans blogg ♥ Jag får dagligen mail/kommentarer om jag kan kan länka folks bloggar i min blogg, tyvärr kan jag inte det även om jag skulle vilja det. Så nu tänkte jag köra i gång en tävling där någon vinner veckans blogg. Jag vet att det finns så många bra bloggar där ute som verkligen förtjänar mer läsare!
 
För att vara med:
Berätta om din blogg och varför just du ska vinna. (som en kommentar)
- Skriv om min tävling/blogg i din blogg. (skicka gärna länken)
 
LYCKA TILL!♥

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Felicia

I 1 och ett halvt års tid har jag bloggat. I början bloggade jag bara för att vänner, familj & släkt skulle läsa men nu har det blivit så mycket mer än det. Jag vill ha en stor och framgångsrik blogg. Men man kan ju inte bara få allt man vill ha, man måste kämpa! Statistiken för min blogg växer sakta men säkert, förut fick jag typ aldrig kommentarer men nu får jag ett par i veckan haha!

I min blogg får man läsa mest om min vardag. Jag försöker så ofta som möjligt fota med system kameran så bilderna ska bli bättre.

På min fritid kör jag cross, spelar handboll, är med familj och vänner & bloggar! Så mest de får man väl läsa i min blogg!

Jag vill vinna för att jag har varit med i hur många "veckans blogg" tävlingar som helst, men aldrig vunnit. Vill ju somsagt ha en känd och framgångsrik blogg, så att få lite snål skjuts & bli länkad av någon som du skulle ju inte vara så tokigt!

2014-09-16 @ 14:49:17
URL: http://feliciaweden.devote.se
Postat av: Alina

Min blogg handlar om mode, skönhet och min vardag, som din ungefär. Jag bloggar ganska ofta. Min blogg är inte så populär, har bara 2-3 läsare varje dag. Hoppas att jag kan vinna♥♥

2014-09-16 @ 16:15:16
URL: http://alinabloggar.blogg.se
Postat av: hanna wiman

Hej fina josefine!
Jag heter Hanna Wiman är 15 år och kommer från den lilla skärgårdsstaden Västervik i Småland. Jag har bloggat på samma blogg i ungefär tre år nu och för några dagar sedan bytte jag bloggportal till Nattstad då jag kände mig färdig på blogg.se
Min blogg handlar mycket om hur jag har valt att leva, vad min vardag består av, även mycket tips och recept då jag älskar att baka! Jag tycker att jag ska vinna för att jag känner verkligen förr att dra i gång ett seriösande bloggande och vem blir inte glad av att få lite mera läsare då?

Vill också bara tacka för att du är en sån himla bra förebild, mycket av det du skriver går rakt in i hjärtat. Kram

2014-09-16 @ 16:16:54
URL: http://nattstad.se/hannaw
Postat av: EmmaStina

Hej, jag har bloggat i 2,5 år. Min blogg behöver mer läsare och bloggandet är verkligen ngt jag vill satsa på. Jag vill vinna för att skulle varit sååå kul att få mer besökare och det skulle verkligen varit en dröm att vinna. Du är en av mina favoritbloggare! Du är jätteduktig och det är ju sjukt coolt fall man skulle vinna av dig. Jag bloggar om min vardag, mycket bilder och massa annat kul. Kika in bloggen vetja om du vill veta mer om mig. Du är så inspirerande och jag tycker du är superduktig. Snälla jag hoppas jag vinner. Min blogg förtjänar det!!! <3 Kram

2014-09-16 @ 16:42:00
URL: http://emmastinahjarpe.blogg.se
Postat av: Ellen

Jag skulle vilja vinna för att just nu känner jag att jag verkligen vill satsa på min blogg och jag vill gärna nå ut till fler personer med det jag bloggar om. Jag kämpar verkligen för att få upp statistiken på min blogg men tyvärr så höjs den inte :(

Min blogg handlar om allt från Mode och Skönhet till musik och min vardag. Jag tipsar även om saker på min blogg ganska ofta för jag själv tycker att det är kul att läsa om andras tips :)

Jag försöker att uppdatera minst två gånger varje dag för att läsarna ska stanna på min blogg!

Här har jag länkat dig: http://ellenjosefssons.blogg.se/2014/september/josefinesse.html#comment

Nu håller jag verkligen tummarna för att jag vinner :)
Kram <3

2014-09-16 @ 16:59:39
URL: http://ellenjosefssons.blogg.se
Postat av: Tova

Hej hej Josefine!

I min blogg får man läsa om mitt liv som en 13 årig friidrottande tjej från Örebro! Jag går på en musikinriktad skola som heter Karl Johan skolan som man blir antagen till. Jag skriver ganska mycket om min träning eftersom det är en stor del av mitt liv. Lägger även ut lite mode, skönhet och outfits på bloggen! Jag sparar just nu även till en system kamera att använda till bloggen, och då skulle det vara en skjuts på vägen om jag kunde få lite pengar från bloggen! Jag älskar nämligen foto och foto redigering, och fotograf är ett utav dröm yrkena! Hoppas jag kan få chansen att vinna! Kram♥

2014-09-16 @ 17:21:07
URL: http://tovasvea.blogg.se
Postat av: Fanny

Hola! I min blogg finner man lite allt möjligt. Mina tankar och åsikter om lite allt möjligt, shopping, pyssel, smink, mode och jaa lite av varje. Då och då delar jag också med mig av saknaden till en förälder då jag förlorade min pappa i en olycka för ca 5 år sedan. Även lite bilder kan man finna i min blogg.

Jag har länge (vet inte riktigt hur) kämpat med att få en större blogg. Jag har gjort så mycket jag bara kunnat utan att lyckas speciellt bra, därför vore du hur kul som helst att vinna veckans blogg. Att få en större blogg är också en av mina drömmar så en hjälp på vägen vore inte fel.

Här är också länken till inlägget jag nämnt dig i, http://fannykvists.blogg.se/2014/september/i-m-feeling-good.html#comment

Tack för en inspirerande och grym blogg och för en väldigt bra tävling. Kraaam :)

2014-09-16 @ 17:22:17
URL: http://fannykvists.blogg.se
Postat av: Tova

Hej finaste Josefin och tack för en bra Blogg!

I min blogg får man läsa mycket om min vardag som en 13 årig friidrottande tjej från Örebro! Musik är också en viktig del i mitt liv och det kommer komma en del låttips på bloggen. Jag går i en musik inriktad skola som heter Karl Johan som man blir antagen till. Jag tränar också mycket och tävlar så ni kommer få hänga med på många tävlingar inom friidrotten. Jag skriver även lite om beauty, skönhet och mode. Jag tycker att foto är superroligt och håller på att spara ihop pengar till en systemkamera som jag kan använda till bloggen, och bloggen hade kunnat hjälpa mig lite på traven om jag fick flera läsare! Fotograf är en utav drömyrkerna. Skulle bli jätte tacksam om jag vann, det skulle verkligen vara guldvärt!

Kramisar!♥

2014-09-16 @ 17:32:38
URL: http://tovasvea.blogg.se
Postat av: Daniella

Hej! Jag har bloggat i nu 1 år exakt och tycker att det är väldigt kul. Har bloggat på massor med bloggar innan men nu så har jag äntligen hållt mig kvar på en och samma blogg ett tag.

Tror att jag jätte gärna skulle vilja vinna veckans blogg för att jag så gärna skulle vilja satsa lite mer ordentligt på en stor och bättre blogg nu då jag har hoppat fram och tillbaka mellan massor med olika bloggar så länge och jag har märkt att man inte kommer så långt på det då jag tappat massor med läsare.
Så skulle gärna vilja få upp statistiken på min blogg nu med lite nya läsare. Skulle vara väldigt kul att vinna. Hoppas du har det bra och du har verkligen en fin blogg! Kram <3

2014-09-16 @ 17:38:39
URL: http://daniellaekstrands.blogg.se
Postat av: agnesmathilda

Hej Josefine!

Jag brinner för att skriva och jag vill verkligen nå ut till andra människor med det jag har att säga - till exempel om mina inlägg om alla människors lika värde och om alla dessa sjuka skönhetsideal som vi alla lever efter idag. Det är två galet viktiga ämnen och jag skulle bli så himla glad om jag kunde hjälpa någon med mina inlägg, för det jag skriver kommer verkligen rakt ifrån hjärtat.

Något jag verkligen vill är att satsa på bloggen, men det skulle vara roligare att göra det om statistiken vore lite bättre. Vissa dagar är den bättre än andra, men det vore roligt om den kunde vara lika bra som på mina bästa dagar varje dag! Därför skulle det vara kul att vinna den här tävlingen.

Du är en himla stor inspiration för mig! Här är inlägget om din blogg:

http://agnesmathildas.blogg.se/2014/september/josefine-olsson-josefinesse.html

Kram finis ♡♡♡♡

2014-09-16 @ 17:51:17
URL: http://agnesmathildas.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag verkligen älskar att blogga och bloggen är verkligen något jag vill satsa på för att jag tycker det är så otroligt roligt och även att läsa andras bloggar. För man får så mycket inspiration.

Det vore så roligt om min blogg kunde nå ut till andra människor så de får läsa min blogg. Så jag skulle bli jätteglad om statistiken blev lite bättre.

Du är en grym bloggare, du ger mig super grym inspiration! Gå in på min blogg för att läsa inlägget om din blogg.

Kram!

2014-09-16 @ 18:22:01
URL: http://jennylorick.forme.se
Postat av: Emma

Jag skulle gärna vilja vinna veckans blogg! Nu har jag bloggat sedan juni 2010 ( har dock raderat inläggen därifrån, så har från mars 2011, vilket jag ångrar mycket!)
Min statistik har alltid legat likadant, jag har t.ex. aldrig nått över 100 läsare!
Det känns som jag har så mycket jag vill skriva och få ut, men den skaran som läser är väldigt liten!
Jag har nu laddar ner Photoshop och Lightroom för att få mina bilder precis som jag vill ha dem!

Som sagt, jag skulle vilja ha fler människor att dela mina tankar och bilder med! :)

2014-09-16 @ 18:33:04
URL: http://www.emmasves.blogg.se
Postat av: Evelina

Hej världens finaste förebild. För det första så vill jag bara säga att jag älskar när du lägger ut något. Bästa som finns:)

Min blogg handlar om hur mina dagar har varit, lite outfits när jag är ute och går och lite recept:)! Juste, eftersom att du är min förebild är för att det ör du som har hjälpt mig och fått ett intresse av att skaffa en blogg! Du hjälpte mig med allting och du var världens underbaraste på kik mot mig<3

Jag vill vinna för att det är väldigt stort att just du (förebilden) lägger upp något om mig. Och så självklart vil jag har mer läsare, men jag har typ 300 och jag älskar de så mycket, så hoppas Jag får mera underbara läsare tack vare dig!

Jag lägger upp om dig och din blogg på min blogg innan kl 20:00 iallafall! Så håll gärna utkik på min blogg:) Jag älskar dig otroligt mycket, och tack för att du är dig själv, och du får alla att må bättre! Pusssssssssss

2014-09-16 @ 18:41:52
URL: http://nattstad.se/evelinasdagbok
Postat av: Ronja Helgesson

Jag har haft miljontals bloggar tidigare men det är nu jag absolut vill satsa stenhårt på min blogg! Dock är det inlägg från mobilen eftersom min data är inne på lagning men borde vara tillbaka snart. Min blogg handlar om min pappa som gick bort i cancer för några år sedan, min vardag, tips, inspiration, träning (snart!!) och livet med min pojkvän och även kommer jag börja skriva om hur det kommer gå sedan efter allt som hänt i högstadiet. Jag skulle absolut vilja vinna detta och hoppas på att min dröm om bloggen blir sann, skulle bli så himla glad! Btw så älskar jag din blogg och dina bilder! Här är länken om dig på min blogg; http://www.nattstad.se/Ronjahelgessson/vara-med-och-tavla-15472816

2014-09-16 @ 18:52:06
URL: http://nattstad.se/ronjahelgessson
Postat av: Ella- myhairstyling

Jag skulle gärna vinna! På min blogg så får du/ ni se MASSOR av olika frisyrer, videos och ibland produkter! Jag tycker att min blogg förtjänar mer läsare ( bloggar inte varje dag men så ofta jag kan) bloggen är snart 2 år och jag har ibland 4 läsare ibland 60 läsare så.. Ifall det skulle bli så att jag fick mer läsare så kommer jag förmodligen blogga lite mer och fashion och min vardag m.m. Jag älskar verkligen din blogg Josefine! Du är en stor förebild!

2014-09-16 @ 19:21:45
URL: http://myhairstyling.blogg.se
Postat av: Julia Bergström

Hej Josefine!
Jag heter julia och är 12år gammal, jag har läst din blogg väldigt längre och tycker att den är jättebra! Du tag jättefina bilder också. Du är en stor förebild för mig! Jag kollar på alla dina videos på youtube & videofyme! Jag vill kunna bli som dig!❤️

I min blogg så bloggar jag om mest min vardag men också om när jag bakar, sminkar mig, och om olika modestilar. Min högsta dröm är att bli en stor bloggare. Jag tar bilder med en systemkamera men också med min iPhone, lägger upp inlägg varje dag (om det inte blir något fel).
Jag såg på instagram att du skulle ha en tävling och då tänkte jag, det här kanske kan vara min chans?!
Det skulle verkligen betyda jättemycket för mig om jag fick bli veckans blogg, det skulle också betyda jätte mycket om du gick in på min blogg och kollade mina inlägg.

Tack så mycket i förväg och jag älskar verkligen din grymma blogg, kram❤️

2014-09-16 @ 19:29:32
URL: http://nattstad.se/julliijjah
Postat av: Wilma

Hej Jossefine! Jag har bloggat i ungefär ett år. Jag tycker det är jätte kul! Jag bloggar mycket om min vardag,mode,smink,skönhet och mycket mer.

Jag vill vinna för att jag vill satsa mycket på min blogg och jag skulle gärna vilja ha en framgångsrik blogg. Jag har inte så jätte många läsare så det skulle verkligen vara kul att vinna. Jag satsar på min blogg. Lägger ner tid för att få inläggen och bilderna perfekta. Du har inspererat mig mycket om hur man får en bra blogg så det skulle vara extra kul om jag vann. Nu har jag berättat ganska mycket om min blogg så nu får vi se om det blir nån vinst;). Kram!

2014-09-16 @ 19:40:07
URL: http://Wilmes.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Hej Jossefine! Jag har bloggat i ungefär ett år. Jag tycker det är jätte kul! Jag bloggar mycket om min vardag,mode,smink,skönhet och mycket mer.

Jag vill vinna för att jag vill satsa mycket på min blogg och jag skulle gärna vilja ha en framgångsrik blogg. Jag har inte så jätte många läsare så det skulle verkligen vara kul att vinna. Jag satsar på min blogg. Lägger ner tid för att få inläggen och bilderna perfekta. Du har inspererat mig mycket om hur man får en bra blogg så det skulle vara extra kul om jag vann. Nu har jag berättat ganska mycket om min blogg så nu får vi se om det blir nån vinst;). Kram!

Min blogg: wilmes.bloggplatsen.se

2014-09-16 @ 19:41:05
Postat av: Matilda

Jag har bloggat i många år men har precis skapat en ny blogg. Har flyttat runt på olika bloggportaler men känner ändå att blogg.se är den bästa av dom alla så nu är jag tillbaka här igen. Det skulle vara en perfekt bloggstart att få vinna denna tävlingen då jag verkligen älskar att blogga, tycker det är superkul och speciellt om man kan nå ut till andra människor! :D Mitt inlägg: (http://matildacc.blogg.se/2014/september/veckans-blogg-josefinesse.html)

2014-09-16 @ 20:16:26
URL: http://matildacc.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej skulle gärna vilja vinna. I min blogg skriver jag om mina åsikter och tankar min vardag och mina intressen som är typ fotboll hästar och vänner. Jag försöker blogga så ofta så möjligt och försöker få mer läsare och gå så långt så möjligt. Jag har även en annan blogg där jag har intervjuat dig http://intervjuvmedkandisen.blogg.se/ t.e.x du är en stor förbild för mig och bara älskar din blogg. Hoppas du kikar in på min blogg i alla fall.
Älskar att skriva och berätta saker i mitt liv.
På bloggen står jag för mina åsikter jag tycker är rätt och fel http://intervjuvmedkandisen.blogg.se/
Kämpar som tusan med bloggen så hoppas det går bra kram du är grym på det du gör :)

2014-09-16 @ 20:16:38
URL: http://www.nattstad.se/johannaforsberg
Postat av: Hannah S.

Har länge kämpat för att få upp statistiken på min blogg, försöker kombinera mitt liv med bloggen så gott det går och lägger ner väldigt mycket tid på just bloggen. Bloggningen är nånting jag brinner för så vore jättekul att få lite nya läsare även om de bara kikar in en gång, men nån kanske fastnar!:)

2014-09-16 @ 20:32:00
URL: http://hannahsj.blogg.se/
Postat av: Hanna Wendén

Hej Josefine!
Vad roligt att du har en veckans blogg-tävling, det passar verkligen perfekt för mig just nu.

Jag är en glad tjej på 14 år som har bloggat i 6 år. Jag älskar att fota, resa och träna, men framförallt är mode mitt stora intresse. På min blogg kan man läsa om just dessa grejer och även lite om mina idoler, One Direction.
Det är väldigt svårt att få många läsare, jag försöker att lägga in min blogg på sidor som bloggtoppen och bloggspaning men det går inget vidare. Därför hoppas jag att du gillar mig och min blogg och vill hjälpa mig att få fler läsare.

Jag läser din blogg flera gånger per dag och älskar den!

Här är länken till mitt blogginlägg om dig, tävlingen och din blogg:

http://hannawendens.blogg.se/2014/september/bloggforebild.html

Ha en jättebra vecka!
Kram Hanna Wendén

2014-09-16 @ 20:57:19
URL: http://hannawendens.blogg.se
Postat av: Linnea

Min blogg innehåller massor av foton som jag själv knäpper bär jag då och då är ute med vänner och fotar, jag (som det står på min blogg) knäpper kort på allt och alla.

Jag skriver också såklart. Jag skriver om mina problem mina vänner och framför allt dansen, jag dansar "på heltid", jag tävlar på de flästa helger, inrikes och utrikes snart ska jag faktiskt åka på hiphop VM i Tyskland.
Läs mer om det på min blogg hoppas verkligen att min blogg vinner denna tävlingen.
Bloggandet har jag hållit på med sedan ca 12 års ålder men har ganska nyligen bytt blogg och skulle gärna komma igång med en bra start. Och medans jag väl får chansen att du läser detta så måste jag säga att du lägger upp så fina bilder och "intressanta" inlägg din blogg är helt enkelt super rolig att läsa och kolla igenom!

2014-09-16 @ 21:09:41
URL: http://www.nattstad.se/LinneaEdvardsson
Postat av: Ebba Lindqvist

Hej Josefine! Jag har bloggat sedan i maj och känner att det skulle betyda sjukt mycket om du kunde ge min blogg en skjuss! Jag får dagligen 20 läsare och jag bloggar 1-2 ggr per dag. Om du skulle utse min blogg till veckans blogg skulle jag få fler läsare. Det skulle betyda så mycket och att blogga skulle bli ännu roligare. När man vet att fler läser ens blogg blir man mer peppad såklar! Kram

2014-09-16 @ 21:26:29
URL: http://nattstad.se/ebbaliindqvist
Postat av: Emma

Jag skrev däruppe! Min blogg är emmasves.blogg.se, glömde länka mitt inlägg så det kommer häär! http://emmasves.blogg.se/2014/september/josefine-olsson.html#comment

Din blogg är grym, glöm inte det! :)

2014-09-16 @ 22:33:27
URL: http://www.emmasves.blogg.se
Postat av: Emelie Johansson

Om man ska beskriva min blogg så skulle jag vilja beskriva den som de flesta andras bloggar handlar om - foto, vardag, mode, shopping och träning. Det största som handlar på min blogg är foto, då jag är väldigt fotointresserad. Nu kommer man även få se en utveckling från nu och ett år framåt då jag har precis börjat på en fotokurs i skolan.
Det som skiljer sig med min blogg och andras blogg är att jag är personligare och vill hjälpa läsare. Jag hjälper gärna dom allt från klädproblem till killproblem till ännu större problem. Jag får mail av läsare när dom har problem och hjälper dom. Detta tar jag även upp på bloggen, för livet är inte perfekt och varför ska man få det verka så i bloggen?
Min motivering varför jag vill vinna är: För att jag har ett stort fotointresse så vill jag visa upp mina bilder på bloggen och även få kritik av mina läsare för att utvecklas bland fotografering. Om man aldrig får någon kritik eller tips hur man kan försöka till nästa gång man fotograferar så tar det längre till att utvecklas mer och hitta bättre sätt att foto enligt mig.
Sen för att jag gärna vill hjälpa mina läsare och komma ut med att jag hjälper gärna folk när dom har problem och att även av vissa saker skriver jag ut på bloggen. Jag vill att människor ska veta att jag hjälper dom. Men för att det ska komma ut mer så behöver man en liten knuff som tex. denna veckans blogg.

Länk till mitt inlägg: http://sdotter.se/2014/september/var-med-tavla-precis-som-jag-2.html#comment

2014-09-16 @ 22:54:16
URL: http://sdotter.se
Postat av: Elin Bergman

Jag tycker att min blogg ska vinna då jag skriver om olika saker som kan vara intressant. Allt mellan lammning till nagellacksdesings. Jag har inget strikt fack jag skulle lägga min blogg i utan det är spridda skurar vad som finns med. Jag skriver om mitt liv på en gård med nästan 100 får tå border collies. Mina glossyboxs, inköp och smink.

Har länkar din blogg och tävlingen kommer att publiceras på min blogg 7:00 imorgon bitti :)

Hoppas du haft en bra dag!

Massa kramar Elin

2014-09-16 @ 23:05:57
URL: http://bergmanelins.blogg.se
Postat av: Sofia

Min blogg handlar om musik,lite foto och självklart min vardag. Jag har bloggat i ett och ett halvt år och tycker det är super kul!

Här är mitt inlägg om dig: http://sofiaanderskar.devote.se/blogs/29196667/josefinesse.htm

2014-09-17 @ 16:18:06
URL: http://sofiaanderskar.devote.se
Postat av: Kajsa

Hej Josefine!!
Jag vill gärna vinna för att du är bäst!!❤❤

2014-09-17 @ 17:29:25
URL: http://strandkajsa.blogg.se
Postat av: Jullan Svensson - Foto, Vardag & MODE.

Min blogg handlar för det mesta om mode, eftersom att det är ett ämne jag brinner för. Blandar in min vardag samt foto, för att göra bloggen lite mer intressant och för att den inte bara ska handla om mode. Har väl bloggat i si så där 3 år, bytte dock nyss bloggportal. Skulle helt enkelt vara kul och vinna och helt enkelt kanske få ett gäng nya läsare vilket bara är kul och gör en glad antar jag.
Här har jag nämnt att jag är med och tävlar hos dig: http://svenssonjullan.for.me/2014/september/dagens-outfit.html#comments

kram <3

2014-09-17 @ 18:52:44
URL: http://www.svenssonjullan.for.me
Postat av: Vilma

Hej Josefine! Jag skulle bli jätteglad om jag blev veckans blogg då jag nyss har börjat blogga och det skulle va jätteroligt att få lite mer läsare. Min blogg handlar om min vardag, dans och skönhet. Tänkte passa på att säga att jag gillar din blogg jättemycket. Tack för att du ger så grym inspiration varje dag.

2014-09-17 @ 19:04:16
URL: http://nattstad.se/Vilmah
Postat av: Rebecca

Jag har bloggat väldigt länge nu och i början la jag ner nästan all min tid på min blogg. Sedan började det att gå till och från att blogga och sen tog jag en lång paus då jag inte mådde så bra under en period. Nu har jag börjat få igång bloggen igen och skriver om mina vardagliga problem, vad som händer,vad jag gör och försöker komma in lite mer på smink och mode tips och sånt. Det skulle vara sjukt kul att få vinna veckans blogg och få lite fler läsare.

Kram

2014-09-18 @ 19:09:44
URL: http://ebeccra.blogg.com
Postat av: Rebecca

Jag har bloggat väldigt länge nu och i början la jag ner nästan all min tid på min blogg. Sedan började det att gå till och från att blogga och sen tog jag en lång paus då jag inte mådde så bra under en period. Nu har jag börjat få igång bloggen igen och skriver om mina vardagliga problem, vad som händer,vad jag gör och försöker komma in lite mer på smink och mode tips och sånt. Det skulle vara sjukt kul att få vinna veckans blogg och få lite fler läsare.

Kram

2014-09-18 @ 19:09:44
URL: http://ebeccra.blogg.com
Postat av: Kajsa och Kajsa

Hej Josefine!

Jag och min bästakompis driver en blogg tillsammans. Vi startade bloggen för ett halv år sedan. Statistiken har gått lite upp och ner, och just nu gör det lite neråt tyvärr.
Våran blogg är i stort sett en mode, skönhet, tränings-och livstilsblogg. Men vi slänger även in lite recept och åsiktsinlägg ibland. Vi lägger ner mycket tid på bilderna. Vi fotar därför med en systemkamera från nikon och redigerar bilderna noga för bästa resultat.

Det skulle betyda massor för oss att bli "veckans blogg" eftersom det skulle vara skönt att få lite cred för det man gör, men också för att vi älskar att blogga och det skulle vara kul om nån såg det man gjorde. Kram Kajsa och Kajsa💗

2014-09-18 @ 19:17:13
URL: http://www.nattstad.se/zizters
Postat av: Kajsa och Kajsa

Hej Josefine!

Jag och min bästakompis driver en blogg tillsammans. Vi startade bloggen för ett halv år sedan. Statistiken har gått lite upp och ner, och just nu gör det lite neråt tyvärr.
Våran blogg är i stort sett en mode, skönhet, tränings-och livstilsblogg. Men vi slänger även in lite recept och åsiktsinlägg ibland. Vi lägger ner mycket tid på bilderna. Vi fotar därför med en systemkamera från nikon och redigerar bilderna noga för bästa resultat.

Det skulle betyda massor för oss att bli "veckans blogg" eftersom det skulle vara skönt att få lite cred för det man gör, men också för att vi älskar att blogga och det skulle vara kul om nån såg det man gjorde. Kram Kajsa och Kajsa💗

2014-09-18 @ 19:17:58
URL: http://www.nattstad.se/zizters
Postat av: Ida

Min blogg handlar om mig och mitt liv. Jag bloggar för att jag tycker det är roligt att insperara andra och fota. Jag har bloggat sedan jag var 12 år men har inte riktigt lyckats inom bloggvärlden fast jag lägger ner mycket tid på den. Jag vet bara inte hur jag ska få läsare och just därför vill jag vinna hihi!

2014-09-19 @ 12:06:12
URL: http://idaforsbeerg.blogg.se
Postat av: Hanna K

Min blogg är inriktad på min intressen och så får man följa delar av mitt liv. Mina intressen är smink, mode, inredning, fotografering, hälsa, fotboll, resor, kompisar och mat m.m. Jag är en tjej som bor i en liten trevlig ort som heter Kil och den ligger i ack värmeland du sköna. En anledning till varför jag började blogga var att jag har dyslexi och vill tvinga mig att bli bättre på att stava.

Jag bloggar för att de är roligt, kanske avspeglas de att jag är en tjej som ÄLSKAR livet och försöker ta på vara på de.

Åh varför ska jag vinna? Oj de är så att jag är en ganska bra vinnare men inte så bra förlorare :D. Största anledningen skulle vara att Värmland behöver synas lite med, och varför inte med min varierade blogg. Där man får diverse stav fel på köpet.

http://hannastory.devote.se/blogs/29206964/josefinesse.htm

2014-09-19 @ 12:12:38
URL: http://www.hannastory.devote.se
Postat av: Hanna K

Min blogg är inriktad på mina intressen och så får man följa delar av mitt liv. Mina intressen är smink, mode, inredning, fotografering, hälsa, fotboll, resor, kompisar och mat m.m. Jag är en tjej som bor i en liten trevlig ort som heter Kil och den ligger i ack värmeland du sköna. En anledning till varför jag började blogga var att jag har dyslexi och vill tvinga mig att bli bättre på att stava.

Jag bloggar för att de är roligt, kanske avspeglas de att jag är en tjej som ÄLSKAR livet och försöker ta på vara på de.

Åh varför ska jag vinna? Oj de är så att jag är en ganska bra vinnare men inte så bra förlorare. :D Största anledningen skulle vara att Värmland behöver synas lite med, och varför inte med min varierade blogg. Där man får diverse stav fel på köpet.

http://hannastory.devote.se/blogs/29206964/josefinesse.htm

2014-09-19 @ 12:13:58
URL: http://www.hannastory.devote.se
Postat av: Teodora radojicic

Jag är en sprallig tjej på 13 år som älskar att leva livet. Jag har bloggat ett tag nu men inte så seriöst. Kanske för en månad sedan så började jag lägga in inlägg oftare och oftare och lägga ner tid på att ta fina bilder. Det hade varit en riktigt roligt med lite mer läsare:)

Kram

2014-09-19 @ 12:27:28
URL: http://teodoraradojicic.devote.se
Postat av: Selma

Hej hej!
Jag har bloggat i 2-3 år och tycker att det är riktigt kul! Jag brukar skriva om vad jag gör på dagarna, ger ut lite redigeringstips, fotograferar med min systemkamera, tipsar även om olika smink-och skönhets produkter eftersom jag tycker det är kul. Lägger ner mycket tid på min bloggdesign, och på att redigera bilder.
Varför jag vill vinna veckans blogg hos dig är främst för att jag tycker att det är så roligt att få feedback och uppskattning för mina inlägg, även konstruktivt! Det glädjer alltid mig att se att någon har kommenterat. Jag har dessutom läst din blogg väldigt länge, och en såå stor dröm att vinna denna tävling. Skulle betyda jättemycket för mig! :)
Kram kram
http://fotoselmi.blogg.se/2014/september/josefines-veckans-blogg.html

2014-09-19 @ 21:02:17
URL: http://fotoselmi.blogg.se/
Postat av: Malin Lindgren

Hej! Jag är en positiv tjej som är snart 16-år, bosatt i Västervik med intresse för träning och mode med mera.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, väldigt mycket och träning, min viktresa att gå ner 10 kg och hitta motivationen, och om mitt distansförhållande med en kille som är framtida kustjägare i svenska armén... Om hur vi klarar att bo 37 mil ifrån varandra, han i Kil, en liten ort 2 mil norr om Karlstad, och jag i Västervik, jag bloggar om när vi träffas och hur det är att ha ett distansförhållande, hur man ska få det att hålla, svarar på frågor osv. Du kan även läsa en del om nya inköp, tips och inspiration mm.

Jag har bloggat sen slutet av maj, jag bloggar inte för läsarnas skull utan mest för min egen för att kunna skriva av sig, men har under de senaste två månaderna börjat ta bloggandet mer seriöst då jag märker att statistiken ökar och jag får så många positiva kommentarer dagligen, det gör verkligen att man vill fortsätta.
Därför skulle det vara så kul om flera kunde hitta till min blogg genom att bli veckans blogg här på din blogg. Folk kan inspireras till träning eller hitta tips på både träning, distansförhållande och sminktips, en riktig tonårsblogg alltså. :)

http://malinviola.blogg.se/2014/september/delta-i-tavlingen.html

2014-09-20 @ 01:08:09
URL: http://malinviola.blogg.se
Postat av: Emma

Jag heter Emma Nyberg och bor i Mariestad. Mina intressen är fotografering, kolla på tv-serier och va med kompisar. På min blogg kommer man få läsa om först och främst min vardag men även tips, shopping, träning, inspiration osv.
Jag skulle bli super glad om jag vann för jag har just nu inte så många läsare på min blogg, skulle bli mer motiverad att blogga om jag fick mer läsare. Hoppas att du tycker att min blogg passar som veckans blogg :)
http://emmajnyberg.blogg.se/2014/september/ny-troja.html

2014-09-20 @ 15:49:50
URL: http://emmajnyberg.blogg.se/
Postat av: Rebecka

En 16 årig ambitiös och positiv tjej från Uppsala. Älskar att träffa nya människor och peppa andra människor, vilket jag försöker förmedla på min blogg. Är även intresserad av mode och skönhet. Jag bloggar om träning, mode, mina tankar och vardag.

Jag skulle vilja vinna denna tävling för jag lägger ner tid på min blogg och älskar verkligen att blogga. Så det skulle vara riktigt roligt att få lite mer respons på bloggandet!

I detta inlägg har jag nämt om din veckans blogg tävling! http://bankefors.blogg.se/2014/september/lordag.html#comment

2014-09-20 @ 21:55:46
URL: http://bankefors.blogg.se
Postat av: Nina Licina

Jag är med! Skulle verkligen behöva det haha, startat en ny blogg! :) <3

2014-09-24 @ 21:29:36
URL: http://licinas.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0