Through my phone

1. Jag & Foppa // 2. Missen som gäspar // 3. Dagens kvällsmat // 4. Vi och Bingo på eventet i tisdags.
 
Fredag, kära fredag. Tack för att du finns! Började dagen med att åka till Fyrishov med idrottsgruppen, att simma är verkligen inte min grej och det märktes. Mina axlar och armar tog styrk kan jag säga! Bra träningspass dock. Tur att två supergulliga tjejer har bytt till idrott så nu är vi fler tjejer! Kul att man glömde extra trosor så fick åka till lektionen med blöta bikinitrosor under jeansen, inget jag skulle rekomendera :)))))) Inte så kul när det är svinkallt ute! Tur att vi hade en håltimme så jag kunde åka hem och sätta på mig mjukisar, trögt att åka tillbaka till skolan när man har varit hemma och chillat i två timmar...
 
Körde ett träningspass nu på kvällen så jag slipper det imorgon, tar då en lång sovmorgon istället och ska på kvällen till Stockholm och hälsa på kusinen och hans tjej! Till middag blev det en efterlängtad pizza och nu some chocolate, är det fredag så är det.

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Diman Dilir

mys bilder!

2014-09-26 @ 22:24:04
URL: http://nattstad.se/dimand
Postat av: Carro :)

Hej vad har du köpt den där röda snygga sjalen som du har på första bilden!
Du är jätte fin och jag gillar din blogg jätte mycket! Kikar alltid in här minst 3 ggr om dagen! :)

Svar: Cubus❤️puss på dig
Josefine Olsson

2014-09-27 @ 19:42:24

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0