Veckans Q/A

Q/Hej fin blogg du har! Och snygga skor, här kommer en liten random fråga hahah... Hur lång är du ? Undrar bara av ren nyfikenhet hihi :)
Svar: Hehe tack snälla! Jag är så lång som 163 cm, eller rättare sagt kort ;)
 
Q/Bilderna du har på instagram är dom tagna med systemkamera och redigerade på datorn innan du lägger upp dom eller hur gör du? Dom är så fina :) tacksam för svar :D
Svar: Det är både och, ibland mobilen och ibland min systemkamera. Ibland redigerar jag dem i Photoshop på datorn annars så fixar jag dem i i fotoappar som till exempel Aviary och VSCO cam. Denna bild är fixad i Photoshop.↓
 
Q/Har du platt hår naturligt?
Svar: Yes box det har jag! 
 
Q/ Gud såå fiint😍😍❤️ Älskar dina bilder😘 hur många tar du tills du väljer vilken du ska lägga upp?❤️
Svar: Vad glad jag blir!♥ Ja du...väldigt många...men hellre för många så att man kan välja ut de allra bästa bilderna. Inte kul att ta två bilder och sen upptäcker man att båda är fula haha :)
 
Q/Trivs du bra på din skola?
Svar: Ja, det gör jag verkligen! Känner att jag har hittat rätt nu vilket är väldigt skönt.
 
Q/Vad använder du för dagkräm?
Svar: Jag använder Apoliva dagkräm, billig och bra!
 
Q/Var har du köpt örhängerna?
Svar: På Ur & Penn för något halvår sen.
 
Q/Var köper man Aloe Vera drycken?
Svar: Den finns lite överallt som till exempel på Ica & Pressbyrån :-)
 
 
 Har ni några frågor till nästa veckas QA? :-)

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Julia ♥

Roligt inlägg! :D

2014-10-14 @ 21:27:29
URL: http://jjuliaa.blogg.se
Postat av: Petra Johansson

Du tar så himla fina bilder! :D

2014-10-14 @ 21:45:44
URL: http://solskensglad.se/
Postat av: Josefine

Har du något bra tips på kamera? ❤️ PS. Du tar riktigt fina bilder!❤️

2014-10-14 @ 22:06:28
URL: http://jossanrosenius.blogg.se
Postat av: emma

kan du göra ett inlägg där du tipsar om fina vinterjackor för ett bra pris? :)

2014-10-14 @ 22:11:10
Postat av: daniella

Fin blogg!

2014-10-15 @ 07:23:56
URL: http://nattstad.se/honeyd
Postat av: linnea

SÅ fin du är Josefine! :)

2014-10-15 @ 08:29:24
URL: http://vidnamnlinnea.forme.se/
Postat av: Elin düberg

Är lookbookstore en bra sida att beställa från/ kan man lita på den?
Och hur är storlekarna? Normala/stora/små? :)
Du har en jättefin blogg, kikar in varje dag!

2014-10-15 @ 11:54:55
Postat av: Evelina

Har du några tips till mig som håller på med en blogg. Har några fan så ja skulle vilja att du tipsar mig om nåt!! Tacksam för svar! PS: älskar dig så mycket!

2014-10-15 @ 14:08:19
Postat av: Kajsa

Sååå fiin !!
Har du några syskon?

2014-10-15 @ 18:58:38
URL: http://strandkajsa.blogg.se
Postat av: Lisa

Vart ör alla sina kuddar ifrån som du har i din säng?!??? I alla fall den grå/silvriga som också är blommig????

2014-10-15 @ 19:19:14
Postat av: Linn

Hej♡♡
Först vill jag bara säga att din blogg är jätte bra♡♡

1: Vilken är din favorit dag i veckan & varför?
2: Kan du lägga ut en bild på ditt skol shcema?:)
3: Vad har du för kamera + olika objektv?
4: Vem är det som tar alla snygga outfits bilder på din blogg? Det är alltid så br skärpa och ljus, hur gör du/ni? ♡
5: Skulle du kunna göra ett inlägg / video med massa foto tips? :DD Skulle vara jätte roligt♡♡

Kraam ♡

2014-10-16 @ 21:04:35
Postat av: Anonym

Hej! jätte fin blogg :)
kan du göra en video där du visar hur du har sminkat dig? Då menar jag den sminkningen som du hade när du gjorde höstoutfit videon, ögonskuggan var otroligt fin!!

2014-10-17 @ 22:20:06

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0