en glad josefine.

Hejsan.
Kom nyss hem från skolan och vi fick tillbaka en mattediagnos , det gick toppenbra ! 12/13 rätt fick jag , så nu är jag glad , för då kommer matteprovet gå bra imorgon(hoppas jag).Det var lixom ett test om man kunde kaptilet vi jobbat med.Ska snart iväg på träning , sen kommer pappa och hämtar mig & min kompis klockan 18.00.Nu ska jag plugga lite extra eftersom jag varit sjuk och då kommer man lite efter i skolarbetet.Så pluggning är det som gäller för josefine olsson.Janelle har kommit hem från ITALY , haft det bra sötan? Saknat dig,måste ses snart igen!Förra helgen var bäst med dig.Riktigt roligt var det!Ellerhur?Nu skriker läxorna på mig,skämt åsido.Men det känns lite som det faktiskt!Ska nog plugga SO nu har prov den 2 December , okej en bit kvar men jag vill vara så bra som möjligt på det provet , och det vi håller på med är så himla tråkigt faktiskt.Gudar från Grekland och sånt.Så då måste jag plugga lite extra för att få in allt i min lilla hjärna,annars går det åt skogen!Påtal om skogen..mysigt att plocka svamp,det har jag och min familj gjort några helger i höst , och hittat flera liter , första gången hittade vi 13 liter kantareller/höstkantareller,sjuukt gått kan man ju säga!Nu ska jag inte babbla på så mycket så att ni somnar ,men ville få ett bra och långt inlägg idag,och lyckades jag?Njaee,det vet jag inte riktigt men ett försök i allafall, puss&kram på er.

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: isabellenilsson

Sv: Jajamensan :D Vi hade bara en lektion idag så det var väldigt skönt! Sj? :)<3

2010-10-25 @ 15:20:19
URL: http://isabellesphoto.blogg.se/
Postat av: malinhe,

SVAR. åh, tack så mycket!



vad har du gjort idag då? :p

2010-10-25 @ 16:06:04
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: malinhe,

SVAR. okej :p, ungefär samma, eller kanske exakt (;

2010-10-25 @ 16:12:44
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: simone

så söt bild :D

2010-10-28 @ 14:16:04
URL: http://fattybom.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0