Musiktest.

Dag 01 - En låt som du älskar
Dag 02 - En låt som du inte tål
Dag 03 - En låt som gör dig glad
Dag 04 - En låt som gör dig ledsen
Dag 05 - En låt som påminner dig om någon
Dag 06 - En låt som påminner dig om en plats
Dag 07 - En låt som påminner dig om ett särskilt tillfälle
Dag 08 - En låt som du kan utantill
Dag 09 - En låt som du kan dansa till
Dag 10 - En låt som får dig att somna
Dag 11 - En låt som är från ditt favoritband
Dag 12 - En låt som är från ett band du hatar
Dag 13 - En låt som du gillar från en film
Dag 14 - En låt som ingen skulle tro att du skulle tycka om
Dag 15 - En låt som beskriver dig
Dag 16 - En låt som du brukade älska men nu hatar
Dag 17 - En låt som du ofta hör på radion
Dag 18 - En låt som du önskar att du hörde på radion ofta
Dag 19 - En låt som är från ditt favoritalbum
Dag 20 - En låt som du lyssnar på när du är arg
Dag 21 - En låt som du lyssnar på när du är glad
Dag 22 - En låt som du lyssnar på när du är ledsen
Dag 23 - En låt som du vill ska spelas på ditt bröllop
Dag 24 - En låt som du vill ska spelas på din begravning
Dag 25 - En låt som får dig att skratta
Dag 26 - En låt som du kan spela på ett instrument
Dag 27 - En låt som du önskar att du kunde spela
Dag 28 - En låt som du tycker har en riktigt fin text
Dag 29 - En låt som är från din barndom
Dag 30 - En låt som du lyssnade mycket på vid det här tillfället förra året

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0