Ecnaclyn


Jag har testat dessa tabletter i typ en månad 1 om dagen men har jättemånga kvar att ta för dom är inte slut än , dom är inte alls farliga på någotvis utom dom är en natulig inställning till en ren hy. Jag har te.x alltid varit blank i T-zonen , men det har börjat försvinna och mindre utslag i tinningen så kan varmt rekomendera dessa!!!! Kan köpas häääär för 529 kr (60 tabletter), och häääär 299 kr (30 tabletter) Om man inte är nöjd får man pengarna tillbaka ,så värt att testa även om man inte har en jättedålig hy.


"Ecnaclyn är ett nytt kosttillskott som innehåller mjölkproteinet laktoferrin. Laktoferrin har använts i studier och visat sig ha unika egenskaper som bidrar till att befrämja hudens hälsa. Ecnaclyn är det enda godkända kosttillskottet med laktoferrin på den svenska marknaden.
   *     Har ett positivt inflytande på hudens tillstånd
    *     Förbättrar hudens yttre utseende
    *     Passar unga såväl som vuxna

Ecnaclyn innehåller proteinet Praventin™ (laktoferrin) som bidrar till renare hy på ett naturligt sätt. Bland ungdomar och även vuxna är det många som brottas med en oren hy med ökad produktion av talg och akne finnar. Ecnaclyn kan bidra till att aktivera kroppens naturliga mekanismer för en smidig och vacker hy."

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Linn

Tack! :D

2012-02-07 @ 17:12:30
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: hedda kleberg

sv; snygg blogg du med, fina bilder oxå! :)

2012-02-07 @ 20:43:51
URL: http://heddakleberg.blogg.se/
Postat av: Testat Ecnaclyn

Hej! Har dina goda resultat fortsatt? Upplevt någon torrhet? Jag har blivit torr i hårfästet, funderar om någon annan upplevt samma?


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0