En mystisk väska..

En mycket märklig händelse som skedde i måndags...
Jag och familjen var och plockade svamp i skogen, hittade faktiskt kantareller! Men iallafall så började det ööööösregna så vi gick in i skogen igen under granar och mitt i skogen hittar jag en väska (se bilden)...kändes som typ en skräckfilm för vem lägger just en sådan väska mitt i skogen? Och jag lyfte upp den och kände att det var något i den. Många tankar snurrade runt i mitt huvud "Är det delar av ett lik?" "Är det en bomb?" "Är det massa tjuvade prylar?" osv..men kände att jag kunde inte åka därifrån utan att öppna väskan för då skulle jag nog ångrat och undrat hela livet vad det var i den. Jag öppnade den försiktigt..och i väskan var det....PORRTIDNINGAR. Hahaha, trodde inte mina ögon..att mitt ute i skogen hade någon lagt porrtidningar i en väska? Säkert någon grabb som gömt undan dom för flickvännen/föräldrarna. Men detta var en mycket märklig upplevelse!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Julia

Hahahahha! :D

2012-07-19 @ 17:25:04
URL: http://juliahlicious.blogg.se
Postat av: Anna M

Hahahaha det var det roligaste jag hört på länge !! <3

2012-07-21 @ 15:40:07
URL: http://mallards.blogg.se
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

hahah avafn??? snacka om att mäniskan sm äger väskan inte står för att han/hon läser dom ;) går ut i skogen för att ha lite kul ;) haha

HOPPAS NI TOG DEN! ;) haha

2012-07-23 @ 16:38:41
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0