Home

Har varit i Stockholm hela dagen. Dagen startade kanske inte så bra eftersom vi missade tåget , men då tog vi en fika på ett café och tog tåget som kom en timme efter. Vädret var kanske inte det bästa , men det var så mysigt i Stockholm! Blev så himla glad när jag hittade en militärjacka för endast 349 kr!!! Sen så hittade jag lite annat smått och gott. Det roliga var att när vi satt på tåget till Stockholm så sa jag "tänk om vi träffar någon i X-factor" och mitt i stan såg vi Isak med typ sin mamma och sen påväg till stationen såg min lillasyster att bakom oss gick Malcom B & JEM så hon ryckte tag i min jacka och jag vänder mig om och ser dom, fan vilken starstruck man fick. Måste tillbaka till Stockholm så snart som möjligt, älskar den staden!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Catarina

Hur långt från Sthlm bor du? :)

2012-10-30 @ 22:11:59
URL: http://catilous.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej, vart köpte du militärjackan? Har letat efter en sån jätte länge. Super fin blogg! Kram.

2012-10-30 @ 23:53:56
URL: http://majarunnfors.blogg.se
Postat av: lovenadpeace

Det såg gott ut! :)

2012-11-06 @ 10:10:28
URL: http://loveandpeace.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0