Cykel

Bikester är en sida som har allt från cyklar till crosstrainers. Passar ju utmärkt till den som är väldigt aktiv. Dem har även såsom roddmaskiner och ryggsäckar. Dom har cyklar till 40 % billigare än normal vilket är helt sjukt bra erbjudande med tanke på hur dyrt det är att köpa cyklar nu för tiden. Jag cyklar nästan varje dag för det är ett sätt för mig att få komma ut i friska luften samtidigt som jag får väldigt mycket motions träning. Jag cyklar till både stan och gymmet, tar sällan bussen. Det är ju även väldigt mycket bättre för miljön att ta cykeln istället för bussen/bilen man spar ju en väldans massa pengar också.
 
Jag skriver ju ibland om träning och motion eftersom det är något jag är väldigt intresserad av. Även mat och hälsa. Ett perfekt mellanmål innan en cykeltur är verkligen "banan och havregryns plättar" (Länk till inlägget med receptet finns här) Då får man i sig lite energi vilket är väldigt viktigt att få i sig innan ett tränings pass. Bikester.se har ju även crosstrainers som jag sa och det är en bra konditionsträning. Brukar vara helt slut efter en halvtimmes crosstrainer på gymmet. Det skulle ju vara skönt att ha en egen crosstrainer hemma, ibland så har man ingen ork att ta sig till gymmet...eller det är väldigt ofta. Speciellt under vinterhalvåret då det är mörkt och kallt ute, då orkar man inte sätta sig på en cykel i kylan. Då vore det helt perfekt med en egen crosstrainer hemma i vardagsrummet, då har man alltid gymmet hemma hos sig själv och då blir det lättare att hinna och orka träna. Det tar ju sin lilla tid att ta sig till gymmet. Då kan man träna tillexempel framför tv:n, hur mycket roligare blir inte träningen då? MYCKET roligare, då glömmer man nästan bort att man tränar.
 
//Samarbete

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0