Next stop: THAILAND

Nu tar vi våra resväskor till Arlanda. Hoppas att  ni får en bra vecka och att snön ligger kvar på marken för det är så mysigt!
 
Jag har tidsinställt 1-2 inlägg till varje dag jag är borta men så fort jag får tillgång till internet slänger jag upp ett inlägg i bloggen, hoppas iallfall varannan dag! Räkna med en massa bilder när jag kommer hem eller medans jag är i Thailand. PUSS & KRAM
 
 
Ps... vet ju inte var i Thailand vi ska eftersom det är en överraskningsresa! Här: http://josefines.se/2012/march/surprise.html#comment kan du läsa inlägget jag skrev för 1,5 år sen när jag fick reda på att vi skulle till Thailand :)
 
Och HÄR kan du läsa min q/a om Thailand.
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Allmaaa

Åh Gud så härligt! Vill också åka utomlands nu! Till värmen o bada och sola hela dagarna!:D Ha det så himla trevligt och mysigt!:) Kramisar
(Vad heter den appen du använder till att "reflektera" dina bilder så som den på dig här?:))

2013-12-10 @ 20:33:34
URL: http://almafoto.blogg.se
Postat av: Amanda :)

Var har du köpt din blåa bikini med paljetter på? Eller aa det ser iallafall ut som paljetter på bilden haha.. Skulle bli super glad för svar! Hoppas du har kul i Thailand fina ❤️

Svar: Från gina❤️❤️kram
Josefine Olsson

2013-12-15 @ 13:21:02

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0