semester

Härliga underbara sommar. Vädret kanske inte är det bästa hela tiden, men vi bor ju trots allt i Sverige. Var i Turkiet förra våren (länk till inlägg) och jag ska ju till Thailand nu i vinter i en vecka så kommer ju få uppleva riktig värme ändå. Det är bara början av Juli och jag har ett helt härligt lov framför mig att se fram emot. Barbent, solblekt hår, härliga utekvällar och underbara glass stunder ute i värmen. Ska även till Köpenhamn på en Weekend och det ska bli väldigt mysigt. Att resa är underbart men ibland är det skönt att bara vara hemma och slappa.
 
Att tänka på vintern nu är inte okej...men kan ändå inte låta bli när man ser alla härliga vinterbilder. Jag har varit i fjällen en hel del gånger men det skulle ju vara kul att åka till typ Alperna för semester. Här på snowtrex.se hittar man massor av fina erbjudanden till olika skidresor, bl.a till Österrike, Frankrike och Italien. Tänk vad mysigt att åka på en skidsemester! Man kan välja bland 1200 hotell och lägenheter, hur grymt?! Inte nog med det så har dem även upp till 100% barnrabatt och man kan boka skidkurser samt uthyrning av skidor. - Så checka in där!
 
 
//Inlägget är ett samarbete
 
 
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0