sommarlov yeeeey

Min fina Idis pidis ♥

Dagen: Vaknade som vanligt vid sju och åkte till min sista sommarjobbsdag. Kändes så skönt men samtidigt väldigt jobbigt då jag har fått en väldigt bra kontakt med många av de boende på min avdelning samt den underbara personalen. Det jobbigaste var nog när min favvo tant sa "snällaaa läääääämna mig inte" med en ledsen röst. Fick svälja för att tårarna inte skulle rinna. Kommer sakna henne så mycket och alla fina promenader + sångstunder tillsammans. Har lärt mig så mycket under dessa 3 veckor, det är verkligen intressant att jobba med äldre människor. Men nu har jag äntligen sommarlov<333333
 
Kvällen: Jag och Ida mötte Martin som precis kommit hem från USA, han var så gullig som hade köpt saker till oss. Tusen tack igen!! Sen drog jag ner på stan och fixade en grej innan jag åkte hem igen och duschade + åt middag, Ida kom sedan förbi och vi hade de så mysigt. Hon reser ju bort nu i några veckor och jag kommer sakna henne så mycket!!! Nu är jag ensam hemma och ska kolla på film....(eller dra till stan där typ alla är...?) Hmmm får se hur jag gör eftersom kedjan har hoppat.....! Puss och ha en fin kväll!!!♥
 
Juste vinnaren av en en shoutout blev @bellaaml , du kommer få en shoutout nästa vecka! Grattis♥
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Emmy

Ååå längtas tills vinnaren av DW klockan lottas ut ❤❤

2013-07-05 @ 23:54:19
URL: http://emmyleejohanssons.blogg.se
Postat av: Karin

Vilket boende jobbade du på?

2013-07-06 @ 17:03:59

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0