Måndags-godis

Svårt att komma på vad man ska köpa i present till någon? Här är tips på vad du kan köpa:
 
Doftljus: "Moshi värmeljus är handgjorda och håller mycket hög kvalité. Innehåller 100 % naturligt sojavax och mycket verklighetstrogna dofter. Värmeljus av sojavax brinner rent, utan rök och sot och utan att sprida farliga gaser. Sojavax brinner vid en lägre temperatur, vilket bidrar till betydligt längre brinntider." Luktar verkligen gudomligt gott!
 
Läppbalsam: "Puss på mig läppbalsam har vårdande och återfuktande egenskaper. Läppbalsamen skyddar dina läppar mot sol, kyla och vind. Doftar ljuvligt och gör dina pussar ännu sötare!"
 
Bodyscrub: "Måndagsgodis är en lyxig body scrub som passar perfekt för dig med torr eller oren hud då den återfuktar och rengör huden djupt. Måndagsgodis tar med sig alla oönskade döda hudceller och lämnar huden len och smidig. Doftar söta jordgubbar."
 
Älskar också att alla deras produkter är handgjorda. (Orden är länkar)

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: MOA

Vart har du köpt produkterna o hur mycket kostar dom?❤ Ps. Din blogg äger!❤

2013-06-17 @ 16:55:28
Postat av: Mikaela Dahlquist

Kan du inte länka vart man kan köpa/beställa hem dem? Älskar ditt sätt att skriva och förmedla dina känslor, min favvo blogg! Puss

Svar: Hej sötis! Orden är länkar, kram <3
Josefine Olsson

2013-06-17 @ 22:34:08
Postat av: Anonym

vart är det ifrån då? haha :)

Svar: Orden är länkar :D kram
Josefine Olsson

2013-06-17 @ 22:37:15

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0