Vinn en spadag

Tänkte påminna er om att det är Geordie Shore ikväll, för er som inte vet vad det är så är det en serie som är inspirerad av den amerikanska serien Jersey Shore. Här kan ni läsa mer!
 
Tävling: I och med detta så har jag och fyra andra bloggare en tävling tillsammans där en lycklig vinnare vinner en exlusiv spa-dag på Sturebadet i Stockholm. 
För att vinna det så behöver du svara på frågan:
Vem är din favoritdeltagare och varför? Lämna din mailadress i kommentaren!
 

Vinnaren är Tilda Fernkvist♥ Grattis!
Detta är ett samarbete med MTV och de väljer en vinnare på en av bloggarna.

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Gabriella

Min favorit är vicky för att hon är den mest mognaden personen i programmet och tycker att det ska bli spännande att se hur hon styr huset nu, men samtidigt också Charlotte för att att hon har en sån rolig humor t.ex när hon hämta sköldpaddorna som husdjur😂 och när hon blir galen/arg då bara blir hon helt crazy men det e också lite roligt!😊

2014-11-16 @ 09:02:22
Postat av: Anonym

Min favorit är vicky för att hon är den mest mognaden personen i programmet och tycker att det ska bli spännande att se hur hon styr huset nu, men samtidigt också Charlotte för att att hon har en sån rolig humor t.ex när hon hämta sköldpaddorna som husdjur😂 och när hon blir galen/arg då bara blir hon helt crazy men det e också lite roligt!😊

2014-11-16 @ 09:03:39
Postat av: Gabriella

Min favorit är vicky för att hon är den mest mognaden personen i programmet och tycker att det ska bli spännande att se hur hon styr huset nu, men samtidigt också Charlotte för att att hon har en sån rolig humor t.ex när hon hämta sköldpaddorna som husdjur😂 och när hon blir galen/arg då bara blir hon helt crazy men det e också lite roligt!😊

2014-11-16 @ 09:04:32
Postat av: Evelina

Min favorit är Vicky:) Jag tycker hon är en fantastiskt skådespelare och sån bra humor! Jag kan skratta åt samma sak som hon har gjort flera gånger i rad! Sån sjuk duktig tjej! Hon kan också visa alla känslor som jag tycker är skit coolt! Jg vill jätte gärna vinna också för att min mamma önskar dig faktiskt en spa dag så tänkte att hon kunde få detta i julklapp om jag vinner! Kram

2014-11-16 @ 10:28:38
Postat av: Tilda

Hej!
Först och främst jag älskar typ geordie shore (även Jersey shore) även fast de är rätt crazy så är det ett sjukt underhållande program! 😂 min favorit måste faktiskt vara Vicky för att genom hela Geordie Shore så har jag alltid stått på hennes sida om jag ska vara ärlig. Hon är en sån person som alla har respekt för och lyssnar på och verkligen står upp för sig själv och även om hon har fel så tar hon tjuren med hornen och ber om ursäkt vilket jag tycker är en väldigt viktig egenskap. ☺️

2014-11-16 @ 11:31:39
Postat av: Gabriella

Min favorit är nog Holly. Anledningen till det är nog för att jag tycker att man kan känna igen sig så mycket hos henne. Hennes sätt att reagera på olika saker. Till exempel när hon blir avundsjuk. Jag tycker också att hon är den mest lättsamma i serien och att hon verkligen vågar vara sig själv till 100%, och de är så sjukt kul och se, för tycker ofta tjejerna inte alltid vågar vara sig själva. Därför är Holly min favorit!

2014-11-16 @ 12:26:26
Postat av: Joanna

Min favorit är Vicky. Jag tycker att hon har bra humor:)
Skulle vilja vinna för att kunna ge detta i julklapp till min pojkvän.

2014-11-16 @ 14:55:03
URL: http://vadsadu.blogg.se
Postat av: Nicole Dahl

Hej! Min favorit är Charlotte för att hon alltid säger vad hon tycker och jag tycker att hon tillför mycket till serien! Det är ju oftast hon som skapar intriger och drama, vilket är lite roligt att kolla på haha. Tycker även att hon är jätte fin och tycker inte att hon är falsk mot någon som de andra kan vara. Hon verkar mest äkta helt enkelt! Kram

2014-11-17 @ 17:18:51
URL: http://nattstad.se/nicolejohanna
Postat av: hejj

Holly asså på något sätt är hin ju ganska stark på insidadan men det kanske inte framgår så bra, hon ör också väldigt vacker o känslig det är därför jag gillar hhenne. Hon visar att de är okej att både kunna grpta men också att man kan vara stark på samma gpng. :) lobe ypu Josefin!

2014-11-18 @ 18:44:41

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0