answer

Hej Josefine! Jag har två frågor.. Jag bor i en väldigt liten stad och det är sjukt mycket skitsnack och rykten som går omkring, med tanke på att jag har blogg så finns det väl ett gäng som "snackar" om det. Bland annat på appen Secret.  Även fast jag inte påverkas allt för mycket utav detta så är det fortfarande tråkigt såklart och på ett sätt får det mig att vilja hålla igen när det gäller bloggningen, liksom anpassa mig för dom. Det är svårt att förklara med hur som helst! Har du upplevt något sånt? Kanske fått kommentarer som "vem tror hon att hon är" och så vidare? :) 
 
Min andra fråga är om du har några tips för att få bloggen att växa? 
Jag ÄLSKAR att blogga och vill sååå gärna ha fler läsare så förutom att försöka ha så bra bilder som möjligt osv, har du något tips?  Förlåt för en lång kommentar hehe! Men du är så himla snäll och härlig så jag kände att du var rätt person att fråga dessa frågor... Kram!
 
 
Svar: Hej fina du! Tack för dina frågor. För det första så grundar det mesta sig om avundsjuka, folk är avundsjuka på dig för att du har lyckats med en bra blogg. Tyvärr kommer det alltid att finnas folk som vill förstöra andras lycka och gör allt för att hitta alla fel. Självklart är det okej att vara avundsjuk för det är vi alla ibland men det är inte okej när man kommer till gränsen att man sårar andra. Stå på dig, visa att du är stark! 
 
För att få bloggen att växa...ha mycket bilder och gärna bra kvalité sen så är ett tips att sprida sin blogg på sina sociala medier som Instagram. Bloggen växer inte på en natt utan det tar tid, tålamod är bloggarens bästavän hehe :) Sen så kan man göra länkbyten med andra bloggare, kommentera personliga kommentarer på andras bloggar. Inte "Hej, hur mår du?" utan kanske "Åh vilken fin tröja!!" för då kommer andra som läser kommentarerna hitta din blogg.
 
Lycka till med allt! KRAM♥
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: nathalie

Novembertävling i min blogg. Vinn Victoria Secret parfym :) Här kan du delta i tävlingen: www.nathalieflisbäck.se

Välkommen :)

2014-10-30 @ 20:39:46
URL: http://www.xn--nathalieflisbck-dlb.se
Postat av: ♀ THE REVOLT ♀

Bra tips!^^

2014-10-30 @ 20:56:51
URL: http://TheRevolt.blogg.se
Postat av: angelica bengtsson

bra tips! :D

2014-10-30 @ 21:17:11
URL: http://angelicabengtsson.se
Postat av: Rebecka Eriksson

Så himla bra tips Josefine! Avgudar din blogg så otroligt mycket. Du skriver allt på ett personligt och bra sätt!

Svar: Söta du! Blir så glad<3
Josefine Olsson

2014-10-30 @ 22:15:47
URL: http://nattstad.se/beckkaa

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0