Söndagen.

Hej!
Dagen var underbart bra förutom jag är sååå jäkla förkyld..tror jag är hemma från skolan imorgon om jag mår så här dålig imorgon också.Dansuppvisningen idag var jättbra ! Vi åt på thairesturang efter , så gott det var ! Men när vi kom hem kom ju släkten och firade lilla busungen,hon fick mycket fina presenter.Vi åt gooood tårta också (y)Nu ska jag sitta här och snoora , nejdå , men det är jobbigt att vara förkyld varje sekund måste jag snyta mig och så har jag lite ont i halsen...blääää.

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: ♥ Tokii

fin blogg! :D

2010-12-12 @ 18:47:50
URL: http://tokii.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hej =)

2010-12-13 @ 09:30:48
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0