2011-10-06

Vaknade av att jag hade ställt mobilen på alram annars sover jag så jädrans länge.Känner mig inte så mycket bättre idag.Men behöver komma ut lite , så tänkte gå till Willys och köpa en pastasallad som jag kan äta till lunch.Har kollat på tv hela morgonen ända tills nu och kollat på Holiday showdown,det var faktiskt skitroligt när familjerna fick följa med varann på semester.Den ena familjen hade typ semester i skogen(haha?!) och den andra familjen hade utomlands.Så dom fick följa med varann på båda semestrarna..haha.Nu ska jag sätta på mig kläder så att jag inte går i morgonrock hela dagen. Puss♥


Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0