Sanningar.

 6 sanningar om mig själv:
1.Jag har glasögon.Tyvärr använder jag dom sällan, bara i skolan och när jag kollar på tv.Det är ganska jobbigt när man går på stan och inte kan se folk på rätt så nära håll,asså jag ser dom men inte själva ansikterna.Jag använder dom sällan för jag är skitful i glasögon!
2.Jag satsar på skolan ganska mycket,och när det går dåligt blir jag typ förkrossad.Det måste bli en ändring på det,för ibland får man vara glad för ett E.
3.Jag trivs lika bra i min nya klass som jag gjorde i min gamla klass.
4.Jag saknar basketen ibland,men är ändå nöjd med valet jag gjorde,och ångrar mig inte.
5.Jag älskar verkligen allt som har med matlagning att göra.Det är så roligt att laga mat!
6.Jag har väldigt svårt att somna på kvällarna.Kan ligga vaken i fleeera timmar och tänka på allt möjligt.

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Ida Husberg

Är oxå glad att du bytte klass! För när du bytte så fick jag lära känna dig bättre :) och nu betyder du mycket för mig <3

2011-10-28 @ 19:03:07
URL: http://idaahusberg.blogg.se/
Postat av: m´ mode&fotografi

Tack desamma! :)

2011-10-28 @ 21:46:08
URL: http://mariiakaplan.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0