Marsfavoriter

Här kommer lite tips på nya skönhetsprodukter som jag använde i mars månad:

Cicatrix
En ärrsalva som reducerar ärr.Jag har haft lite rivsårsärr som snart nästan är borta tack vare Cicatrix.Rekomenderas!

Finns att köpa bl.a på lash


100% PURE BRIGHTENING SCRUB + MASK
En ansiktsskrubb och ansiktsmask i samma kräm. Den är väldigt bra för huden känns ren och fräsch efter att man använt den. Den torkar inte ut huden vilket är ett stort plus!

Finns att köpa hos the pink chilli

Sabi sands eco nail repair & sabi sands eco hand cream
Nailrepair stärker och vårdar naglarna/nagelbanden och handkrämen är toppen för torra händer!Dessutom ekologiska!

Finns hos Dhamrazone

Underbar ögonkräm som är perfekt när man är torr runt ögonen.

Finns hos Burt's Bees
TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0