Tävling - Kit Australian Bodycare


Tea Tree Oil/Spot Stick/Facial Wash/Facial Cream «-- Tryck på dom för att läsa om produkterna du kan vinna.

Jag använder själv produkterna från Australian BodyCare och ÄLSKAR dom,rekomenderar verkligen
dom eftersom dom inte är ett dugg skadliga för huden.Så passa på att tävla nu så kan
ni också få testa dessa underbara produkter!


Så enkelt är det att tävla:
•Hur många produkter har Australian Bodycare på deras hemsida?Svaret finns här

Lägg till mig på bloglovin bloglovin

•Gilla min blogg på facebook HÄR


För extra vinstchans:

•Skriv om tävlingen i din blogg.(får gärna låna bilden)


•Lägg till mig på instagram @ajosefineo


•Dela tävlingen på facebook




(Godkänner kommentarer när tävlingen är avslutad)
AVSLUTAD!!!!!!!

 

Vinnaren blev http://lyyliet.blogg.se/ <3

 

Stort grattis! :)

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0