Veckan

Haft en underbar vecka i sommarstugan. En dag kom kompisar på besök och vi var ute med båten och sjöng sent på kvällen. Hehe, tog lite längre tid att ro med båten för mig så det gick segt att komma hem till skillnad från vad killarna orkar ro..men det var super lugnt och skönt på kvällen så vi passade på att sjunga massa sånger i båten medan solen gick ner. Sen träffade vi några andra vid Björklingebadet. Åkte med dom in till stan dagen efter, för dom hade fotbollsträning. Sen åt jag lunch på stan med min pappa & faster på en resturang, tog buffé på Sushi18 rekomenderar verkligen deras Pad Thai, en stor favorit i våran familj. Sen drog vi tillbaka till landet och kusinerna ochfaster m.m Hände verkligen massa saker under veckan som jag inte orkar ta upp här i bloggen, men som sagt veckan var dunderbra!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: frida

Jätte fina bilder!

2012-07-08 @ 23:46:55
URL: http://enfrida.webblogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0