Visste du att...

1. I Lowa (USA) får pianister med endast en arm inte ta betalt för sina framträdanden.
2. I Minnesota är det olagligt att köra en röd bil på söndagar.
3.  I Chicago är det olagligt att fiska om man sitter på en giraff. 
4. I South Bend är det olagligt att få en apa röka en cigarett
5. Enligt lag får inte barn i West Virginia gå med dålig andedräkt till skolan.
6. I Alabama är det olagligt att ha en glasstrut i bakfickan
7. I Arkansas har mannen rätt att slå sin fru, men bara 1 gång i månaden.
8. I Florida får man under inga som helst omständigheter sjunga offentligt om man är klädd i någon form av baddräkt
9. I Kalifornien är det olagligt att äta apelsin i badkaret.
10.I Champaign får du inte kissa i din grannes mun.
 
Hahaha kan inte låta bli att skratta, vilka sjuka lagar det finns i USA!
Oj,vilken glad tjej...*skrattanfall*
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: martina

hej söta du!
nu har jag FRÅGESTUND I BLOGGEN!
ställ gärna en eller flera frågor, svarar på exakt allt & självklart får du en länkning i min blogg om du frågar något :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/17610/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d-2/

2012-07-23 @ 02:17:38
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: Maria

Det finns väldigt många såna där konstiga lagar, t.ex. är det förbjudet för skilda kvinnor att i Florida hoppa fallskärm på en söndag.
och att knuffa en älg ur ett flygplan i Alaska.

Någonstans måste man ha jägarlicens för att ladda en råttfälla.
Riktigt konstiga saker, men det är inte att alla dessa saker är lagar, utan de är gamla och ingår någonstans i någon lag. Sakerna har troligen hänt, och då blivit fel eller något liknande någongång, och då har de gjort så de ingår i lagar liksom. :) Svårt att förklara, fick det där förklarat för mej förr av en kompis som kan typ allt ^^

Men det är roligt att läsa sånadär! :D

2012-07-25 @ 10:08:46
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/
Postat av: Lina

I något arabiskt land är det lag på att man inte får springa ned för en brant nerförsbacke med en höna på huvudet! :)

2012-12-08 @ 19:17:35
URL: http://qaww.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0