Answer

Hur fick du den fina focusen på bilderna högst upp ? :-o , fotsätter läsa din blogg så du vet kram:-)
Svar: Jag har ett objektiv 50 1,4 ( men är nu på lagning tyvärr) och det fokuserar väldigt bra. Därefter
lägger jag på skärpa i Photoshop, vilket gör att det blir en jättefin fokus på
bilden.
 
Hur långt från Sthlm bor du? :)
Svar: Cirka 7 mil.
 
Hej, vart köpte du militärjackan? Har letat efter en sån jätte länge. Super fin blogg! Kram.
Svar: Den kommer ifrån en affär i Stockholm som heter Manhattan. Är så nöjd med den! Vad glad jag blir när du säger så, tacktack♥
 
Fick du soffan du vann i fokis tävlig för länge sen? :) och kan du inte visa en bild på den isåfall! Kram
Svar: Ja, det fick jag! :) Tror det finns en bild långt bak i arkivet. Kram
 
Var är tröjan ifrån? Jätte fin! :)
Svar: Taaack du! Den är i från Gina Tricot.
 
ÅH så fin halsduk! Var har du köpt den?
Svar: Det är mammas, så vet faktiskt inte :)
 
Vad ska du välja för linje till gymnasiet?
Svar: Har fortfarande inte valt, för är intresserad av väldigt mycket.
 
Varför tände du ljus på Halloween?
Svar: Man brukar göra det på Allhelgona helgen, man går till kyrkogården och tänder ljus. Vi tände för min farmor & farfar.
 
Varför skaffade du en privat instagram? @josefinesprivataa
Svar: En del bilder vill jag veta vilka som ser och vill hålla dom privata. För på min vanliga instagram har jag över 1500 följare och där kan vem som helst se mina bilder och då har jag ingen kolla vilka som ser.
 
 
Så nu är veckans frågor besvarade, har ni några frågor till nästa vecka är det bara att skriva en kommentar ! :)
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Lanja - www.lanjas.com

fint :)

2012-11-19 @ 18:17:36
URL: http://lanjas.com

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0