Julklappstips - bestcanvas!

Har ju lovat er en massa julklappstips nu innan jul, och nu tänker jag tipsa er om en sak man man göra billigt och smidigt på internet..nämligen beställa canvas! Jag har beställt förut i julklapp till pappa och han blev väldigt glad eftersom att det är kul att ha en bild på ett minne.
 
Till er som inte vet vad canvas är ska jag berätta att det är en tavla där man själv väljer motivet, kan vara en bild man har tagit själv , storleken väljer man själv , den består av tyg och träkant. Det allra bästa med sidan Bestcanvas är att de använder ekologisk el när de tillverkar tavlorna.
 
Jag lovar att alla blir glada för en canvastavla, här kan man beställa en tavla!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Anonym

Hej fina du! Kan inte du jättesnälla berätta vad du önskar dig i julklapp? Min önskelista är tom och jag behöver inspiration :)

2012-11-28 @ 14:40:26

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0