concealer

BareMinerals Correcting concealer En superbra concealer från märket BareMinerals, som har mineralsmink och passar alla hudtyper. Concealern finns i flera olika nyanser så det finns alltid någon nyans som passar alla. Jag har färgen Light 2 som passar mig bra på sommaren när jag har lite mer färg i ansiktet än i vanliga fall.
 
Förpackningen är liten och smidig. Får lätt plats i fickan och tar inte stor plats i necessären. Brukar annars bli väldigt fullt i mina necessärer som är fyllda med smink. Det finns en liten spegel med så det är ju perfekt när man är ute. Något annat som är bra med concealern är att den har solskyddfaktor 20, perfekt för att soliga sommardagar. Solskyddsfaktor är väldigt viktigt.
 
Om du är ute efter en ny concealer tycker jag absolut att det kan vara värt att prova BareMinerals spf 20 Correcting concealer just också att den kan täcka både mörka ringar under ögonen samt ojämnheter i huden. Jag gillar krämiga concealers mest för jag tycker de känns mer täckande än pudriga concealers, men det beror på vad jag vill täcka.
 
Fri från:
♥ Parabener
♥ Syntetiska dofter 
♥ Artificiella oljor
 
Har ni någon produkt från BareMinerals ni kan tips mig om? :)

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Vart har du köpt/fått den i från?:)

2013-08-08 @ 19:35:16
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: Sofia

Vet eu var man kan köpa garnier produkter? :)

Svar: På hm b.la :D <3
Josefine Olsson

2013-08-08 @ 19:49:05
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Har du samarbetat med danielwellington.se? Är din DW klocka sponsrad där i från?:)
Tacksam för svar
Kram

Svar: Japp :) kram!
Josefine Olsson

2013-08-08 @ 20:09:01
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: Wilma

Jag använder nästan bara bare minerals produkter och alla är verkligen jättebra! Du sa i ett videoinlägg att du hade finnar ibland och då måste jag tipsa om en concealer från bare minerals som heter summer bisque. Den är helt klart den bästa concealern jag har testat, täcker finnar till 110% Jättefin blogg<3

2013-08-09 @ 02:15:34
URL: http://nattstad.se/Wilmajosephine
Postat av: Anonym

I din video på vfm sa du att du ibland äter tabletter för att din hy ska bli bättre, vilka då och vart finns dom att köpa någon stans? Väldigt tacksam för svar för har väldigt dålig hy och behöver verkligen hjälp!!!❤

Svar: Ecnaclyn ! ;D <3 kraaam <3
Josefine Olsson

2013-08-09 @ 02:20:45
Postat av: À

Vad kostar den??

2013-08-09 @ 09:41:33
Postat av: Anonym

Vad kostar concealern?, ska köpa den så vill gärna veta så att jag tar med mig rätt pengar till stan:)

Svar: Lite olika men runt 295 :D kram!
Josefine Olsson

2013-08-09 @ 11:58:52
Postat av: sara

jag har puder från bare minerals, älskar det!! kram!

2013-08-09 @ 18:04:18
URL: http://saraalexandralarsson.blogg.se
Postat av: Evelina

Deras puder är sjukt bra :) Det håller länge, innehåller solskyddsfaktor, känns som man inte har smink på sig och det är bra för huden.

2013-08-13 @ 00:03:47
URL: http://mykonos.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0