Q/A

Lite frågor jag har fått under veckorna.
 
Var kan man vinna en Daniel Wellington klocka?
Svar: http://josefines.se/2013/february/vinn-en-klocka-fran-daniel-wellington.html#comment 
 
Du vet att din bild finns på weheartit?
Svar: Ja , eftersom jag la ut den där. Sen har den spridits runt.
 
Är du så där fräsch verkligen efter träningen?
Svar: Nej, verkligen inte. Tog bilden innan träningen.
 
Tänker du inte på miljön? (spraydeon)
Svar. Ohja, tänker hela tiden på miljön. Kan tex ta upp en sak någon kompis har kastat på
marken och sedan kasta den i papperskorgen.
 
Är det svårt att fylla i ögonbrynen med pensel?
Svar: Jo, eller det beror på. Men inte mer än 3 min.
 
I vilken app gör du dubbelbilder?
Svar: Fixar det i Photoshop.
 
Hur lång är du?
Svar: Är ungefär 162 cm.
 
Finns den vita tröjan på Lindex kvar?
Svar: Köpte den innan jul så jag vet inte riktigt. Men tror det :)
 
Är Emelie din syster?
Svar : Nej, min kompis =)
 
Var har du köpt allt till din födelsedagsoutfit?
Svar: Tröja New Yorker, byxor Hm , skor Dinsko
 
Vilket Gymnasium ska du gå?
Svar: Håller det hemligt tills jag är 100% säker.
 
Kan du länka min blogg i din blogg?
Svar: Sånna frågor får jag hela tiden och kan tyvärr inte göra det till alla. Men däremot kan jag säkert tipsa om bloggar och kanske ha "dagens blogg".
 
Gör du headers gratis?
Svar: Nej, med tanke på hur lång tid det tar. Så 50 kronor.
 
Varför har du en privat instagram?
Svar: För att där har jag lite mer koll på mina följare och kan lägga upp "latch bilder".
 
Kan du göra en shoutout till mig?
Svar: Lika så där, många frågar. Brukar inte lägga upp shoutouts (finns vissa undantag)men gör det när jag lägger ut en "s4s bild" på instagram. För tycker det är jobbigt när folk lägger upp shoutouts varje dag, så då samlar jag alla till en kväll istället.

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Petronella

Vilket photoshop program använder du dig av?

2013-02-05 @ 18:14:07
URL: http://nattstad.se/petronellas
Postat av: Isadora

Så himla fin du är!!

2013-02-05 @ 20:05:25
URL: http://adoralexa.webblogg.se
Postat av: Anonym

Kan du lage et innlegg om hvordan du lager slike 'dubbelbilder'? :-)

2013-02-05 @ 20:34:40
Postat av: Anonym

Hej! Vill bara börja med att säga att din blogg är så himla fin! Snygga bilder och stilrent och allt!
Sen är ju du alldeles för snygg också..!
Men har en fråga: jag tycker nämligen alltid att det tränibgskläder jag köper blir fula efter ett tag, du har ju alltid så snygga kläder så jag undrar om du kanske skulle kunna ge lite träningsklädedstips haha. Nej men något kollage eller så bara om du har lust någon gång. Det skulle verkligen uppskattas! :)

2013-02-05 @ 22:16:33
Postat av: mihihi

är du verkligen 1,62 cm? :'D

2013-02-06 @ 18:15:18
Postat av: Clara Sporrong

Men nej Josefine snälla nån nu är du också längre än mig! När hände dethär liksom haha!? ångest ångest ångest haha;) hoppas vi ses snart, kram

2013-02-21 @ 15:15:58

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0