vinterland

Tänkte berätta om Romme. Jag satt väckarklockan på halv fem men blev väckt av katten tidigare för att hans favoritleksak var i mitt rum så då hoppar han upp på handtaget och öppnar dörren...haha ibland blir man riktigt rädd. Så vaknade vid klockan fem. Gick upp och åt en redig frukost, gick sedan till Lidl parkeringen där alla samlades. Bussresan tog ungefär 2,5 h och jag sov en hel del. När vi kom fram så gick vi direkt till skiduthyrningen, och när jag & Sara kommer fram efter att ha stått i en halvtimmes kö så säger dem " Det finns inga skidor, tyvärr " . Då blev jag så sjukt förbannad men det fixade sig till slut som tur var, fick ett par liiite kortare skidor bara.
 
Solen sken och det var helt perfekt väder, älskar verkligen att åka skidor. Haha, när jag och Simon åkte den svarta backen så ramlar jag och när han hjälper mig upp så råkade jag dra ner honom, så båda glider ner. Har aldrig garvat så mycket. Och när Mosse skulle åka typ sitt första åk någonsin...så åkte vi svarta backen..och han åkte störtlopp RAKT ner och typ skrek. Då höll jag på att kissa på mig verkligen,hahah. Sen var det lång kö till lunchen men det var så sjukt gott med lunch då..höll på att svimma av hunger. Sen fortsatte alla åka till klockan halv fyra då det var dags för hemfärd. Då var alla helt slut. Jag sov väldigt mycket på bussen och när jag kom hem så la jag mig nästan direkt. Men åhhhhh vilken härlig dag det var....ett minne för livet..sista skidåkningen någonsin i högstadiet♥
 
Svartvita bilden är lånad av Ida, =)

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Diman Dilir

låter som en rolig dag haha:D aldrig åkt skidor! :)

2013-03-09 @ 16:56:58
URL: http://psremembermee.blogspot.se
Postat av: Jennifer

Åå det var skit fina bilder såg mysigt ut, fast vad jobbigt att hå upp vid 5 😕❤❤❤

2013-03-09 @ 17:58:43
URL: http://jenniferenstrom.blogg.se
Postat av: ˟ Photospiration

Vad härligt det ser ut!

2013-03-15 @ 21:34:41
URL: http://photospiration.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0