No7

Ni vet ju att jag fick en allergisk reaktion förra veckan och det var pågrund av dessa krämer. Nu ska jag inte ge dem ett dåligt omdöme men jag har tydligen en känslig hy och dessa är anpassade för normal/torr hy och jag har en blandhy. Dem passade tydligen inte mig då jag fick en massa röda utslag och ansiktet nästan svullnade upp. Nu har mami fått tagit över dessa och hon har inte fått utslag av dem, alltså beror det på vilken hudtyp man har. Så det kan ändå vara värt att testa dem om man har en normal/torr hy.
Kan säga det positiva med dem av det jag fick uppleva;
♥ spf 15 (dagkrämen) URVIKTIGT nu på våren/sommaren
♥ Bra konsistens
♥ Härlig doft
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Jennifer Olsson

Jag har nässutslag i hela ansiktet av vissa ansiktstvätter så det beror nog på om man är allergisk emot bland annat parfym, som jag är, eller någon annan ingrediens. Står faktiskt hypo allergenic på burken, så det är inte helt konstigt att du får utslag..
När det står för torr hy, är det ju för att göra huden smidigare, medans blandhy ofta är oljigare så det är jätte viktigt att man har rätt på det planet har jag märkt också, har nu slutat använt dagskrämer och smink och tvättar ansiktet med en ansikts tvätt för torr hy utan parfym, det har hjälpt super mycket och utslagen har minskat rejält då det är mycket mildare.


Hoppas utslagen går ned! :)

2013-05-10 @ 12:39:00
URL: http://pilots.blogg.se
Postat av: Cajsa

Åhh vad tråkigt, jag har samma dagkräm och för mig funkar den super :) ha en bra daag :)

2013-05-12 @ 12:59:54
URL: http://cajsaa.webblogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0