mini guide

Sa ju förut att jag skulle tipsa om lite bra ställen i Köpenhamn så här är en mini-guide:
 
Mat/dryck:
Joe and the Juice bar: juicer & smoothies
Rajissimo: Supergod glass & härliga belgiska våfflor
Torvehallerne: Två saluhallar med massa mumsigt, mat överallt!
Café Europa& Café Norden: Ligger mittemot varann och är har goda bruncher & massa fikabröd. Dock VÄLDIGT dyrt.
 
Shopping:
Creme Fraiche: Liknar lite Gina Tricot men nästan snäppet bättre, deras kläder så snygga!
FootLocker: Massa snygga skor!
Abercrombie and Fitch: Snygga märkeskläder.
Trend Accessories: Har mobilskal, smycken, skor och väskor SUPER billigt.
Tiger: Inredning och smått och gott.
 
Museum:
Guinness world records: Supercoola världsrekord!
Fråga tyvärr inte om var allt ligger, kan inte gatorna. Ett tips: GOOGLA. ♥

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Emma

var finns närmsta tiger affären jag bor typ 1 timme från Göteborg?:) Och när kommer du välja vinnaren till den där tävlingen i samarbete med thisstyle.se?

2013-09-08 @ 11:24:14
URL: http://emmamalmenklev.blogg.se
Postat av: Malin Wederberg

Bra guide ^^

2013-09-08 @ 11:42:01
URL: http://darksess.com/
Postat av: Julia Blomgren

Visst har dem öppnat Victoria's Secret i Uppsala? Tänkte om du har varit där och vet om dom säljer underkläder, bikinis, parfymer och olika lotions och sånt? Eller om det bara är bodysplashes? Kram!

Svar: Tyvärr är de slut :( De sålde bodysplashes & bodylotions :D kramis!
Josefine Olsson

2013-09-08 @ 11:42:45
URL: http://blomgrenjulia.blogg.se
Postat av: Julia Blomgren

Sv: Jaha var det bara tillfälligt? Kram!

Svar: Japp, men de får in om några veckor igen på Parfymeri L! <3
Josefine Olsson

2013-09-08 @ 11:48:01
URL: http://blomgrenjulia.blogg.se
Postat av: Alice

Köpenhamn är såå härlig stad!

2013-09-08 @ 17:20:05
URL: http://alicemikaela.devote.se
Postat av: clara

1. det finns ett ställe i farta centrum som säljer vs bodysplashes och lotions

2. Tiger finns i sverige i liljeholmen och skärholmen och den heter TGR! men man kan säga tiger också men det uttalas som tiger låter på svenska.

2013-09-11 @ 18:13:07

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0