pärlsmycken

Jag älskar pärlsmycken. När jag var yngre så hade jag hela tiden pärlörhängen eftersom det passar till nästan allt. Ett par vita pärlörhängen. Får nog ta fram dem snart igen. Här är ett inlägg när jag använde de för några år sedan. Jag har även flera pärlhalsband som jag i mitt smyckesskrin.
 
Mesenso har väldigt fina pärlsmycken, så om du gillar pärlor tycker jag absolut att du ska kika in där. De har ringar,halsband och armband samt örhängen. Det finns både mörka och ljusa färger på pärlorna som består av sötvattens- och saltvattenpärlor och Akoya-, Tahiti och söderhavspärlor. Det var bara några exempel på olika pärlor de har i sitt sortiment.
 
"På Mesenso hittar du pärlsmycken direkt från pärlodlingarna. På grund av kontakter med pärlodlare över hela världen som går många år tillbaka i tiden är det möjligt för oss att erbjuda pärlsmycken till ett pris som ligger upp till 60 % lägre än priset i fackhandeln. Vi är väldigt inställda på att erbjuda högsta kvalitet samt bästa juvelerarkonst. Mesenso har även fördelar på service sidan jämfört med våra konkurrenter. Vi ser till våra kunders behov genom att ha detaljerad information om våra högklassiga pärlsmycken"
 
De har alltså handplockade pärlor och över 10 års erfarenhet  av pärlor. Vilket resulterar god kvalité på alla deras smycken. Många kan nog tycka att det är"ute" med pärlsmycken men jag såg tillexempel nyligen en bild på Rihanna med en massa pärlhalsband och det var riktigt snyggt! Det är inte bara äldre som använder det.
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Sara

så himla fina :)

2013-09-10 @ 15:41:34
URL: http://sarajosefin.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0