the sims 4

Nu är det så att jag ska vara med i en tävling som heter Blog Sims 4 Challenge, det går ut på att jag kommer att få tre stycken olika utmaningar och därför behöver jag just eran hjälp för att vinna. HÄR kan ni gå in och rösta på mina kreaktioner, det finns även en massa fina The Sims priser som ni har chans att vinna! Är ni lika taggade som jag på att The Sims 4 kommer?! När jag var yngre spelade jag The Sims jämt så det känns kul att ta upp gamla barndomsminnen. 
Detta är ett samarbete med The Sims.  

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Anonym

Jag har röstat på dig :D

2014-08-25 @ 17:06:56
URL: http://ellenjosefssons.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0